Korisnici imaju veće poverenje u kompanije koje brinu o zajednici u kojoj posluju
Foto: Promo

Korisnici imaju veće poverenje u kompanije koje brinu o zajednici u kojoj posluju

InfoBiz -

Kako biti pouzdan partner svojim korisnicima i odgovoriti na njihova sve složenija očekivanja – teme su po kojima će mnoge kompanije pamtiti 2020. godinu. Pandemija je uticala na porast neizvesnosti na tržištu, rađanje novih trendova i promenu stava korisnika prema kompanijama čije proizvode i usluge koriste. Poslednja istraživanja pokazuju da je upravo poverenje, uz odnos cene i kvaliteta, postalo najvažniji kriterijum prilikom odabira brenda.

I operateri na domaćem telekomunikacionom tržištu našli su se u novim, izazovnim ulogama. Primer uspešnog prilagođavanja situaciji i novim navikama i potrebama društva, jeste kompanija Vip mobile. Zajednica onih koji svoje poverenje poklanjaju Vipu nastavila je kontinuirano da raste, uprkos okolnostima i opštem padu ukupnog broja korisnika mobilne telefonije u Srbiji, u odnosu na prošlu godinu. U Vipu smatraju da je to poverenje „rezultat poslovnih odluka kompanije koje su u ovoj godini prioritizovale zdravlje i bezbednost svih – kako zaposlenih i korisnika, tako i šire društvene zajednice, i stavile znak jednakosti između njihovih potreba“.

Jedna od najosetljivijih društvenih grupa na udaru izazova, u prethodnom periodu, bili su naši najstariji sugrađani. U znak podrške njima, Vip je pokrenuo i projekat „Stari znalci“, kojim je skrenuo pažnju javnosti na njihovu izolovanost i potrebe. U okviru projekta, super bake i deke širom Srbije, dobile su priliku da svoja neprocenjiva znanja i iskustva podele sa najširom publikom, a Vipov Youtube kanal postao je most kojim se prevazilazi generacijski jaz. Na njemu su objavljeni inspirativni video klipovi sa odabranim starim znalcima, ali i njihovim poznatim vršnjacima, ambasadorima projekta – glumcima Vlastom Velisavljevićem i Sekom Sablić i pesnikom Ljubivojem Ršumovićem, koji su takmičarima pružili i mentorsku podršku. Podršku starima da ostanu u kontaktu sa bližnjima, Vip je ukazao i kreiranjem posebne tarife za seniore – korisnike 65+ godina starosti.

Biznis heroji, stari znalci
foto: Promo

Ni roditeljeljska zajednica nije ostala van Vipovog fokusa. Kroz ranije pokrenuti projekat Bezbedni klinci, za „digialne mame i tate“, ove godine je startovao i serijal podkast emisija, u saradnji Vipa sa Institutom za digitalne komunikacije. U svakoj od njih, direktorka Instituta, psihološkinja Ana Mirković, bavi se svim onim temama koje sada u većoj meri okupiraju roditeljsku pažnju i izazivaju nedoumice, a tiču se bezbednosti dece na internetu, modernih kanala komunikacije i saveta za bolji pristup detetu u njegovom savremenom odrastanju.

Najzad, 2020. je učvrstila potrebe najšire zajednice korisnika mobilnih telefona i interneta zasnovane na online komuniciranju i uslugama, a na domaćem tržištu potrebu korisnika za neograničenim internetom na telefonu i povoljnijim cenama paketa. Vip ju je prepoznao i na nju odgovorio ponudom beskonačnih tarifa, po istoj ceni mesečne pretplate i istoj brzini, bez obzira na potrošnju gigabajta.

Za sve one koji odluče da se u predstojećoj, prazničnoj sezoni opuste i uživaju u beskonačnim mogućnostima surfovanja na telefonu, ali i sve druge koji cene domaću kinematografiju, Vip i Jugoslovenska Kinoteka 1. januara organizuju besplatan filmski maraton sa odabranih deset ostvarenja jugoslovenske kinematografije u produkciji Centar filma, digitalno restaurisanih u okviru projekta Vip Kinoteka. Raspored projekcija biće dostupan na Facebook stranici kompanije Vip mobile i Jugoslovenske kinoteke, gde će se i emitovati, sa početkom od 10h.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track