TRGOVAČKA OBMANA: Super cene i  gratis za naivne

TRGOVAČKA OBMANA: Super cene i gratis za naivne

InfoBiz -
Na ovakvim akcijama neretko nema nikakve uštede, ali to potrošač shvati kasno, ili ne shvati uopšte, jer ga privuče sama mogućnost da nešto pazari jeftinije

Kako bi naveli građane da kupe i ono što im ne treba, trgovci pribegavaju mnogobrojnim trikovima kojima kupce dovode u zabludu da će uštedeti novac. Jedna od takvih trgovačkih obmana je i prodaja pakovanja od dva ili više istih artikala po takozvanoj “super ceni“, koja se od cene isto toliko zasebno kupljenih proizvoda razlikuje u dva- tri dinara.Na sličan način trgovci i proizvođači obmanjuju kupce proizvodima na kojima stoji “20 odsto gratis“, a čija cena nije ista kao na proizvodu bez tih 20 odsto. Na ovakvim akcijama neretko nema nikakve uštede, ali to potrošač shvati kasno, ili ne shvati uopšte, jer ga privuče sama mogućnost da nešto pazari jeftinije. - Pored proizvoda koji je na akciji mora da stoji i pređašnja cena da bi potrošači znali kolika im je ušteda. Bombastičnim natpisima “Super cena“, “Veliko sniženje“ i slično trgovci obmanjuju kupce koji pomisle da stvarno plaćaju manje - objašnjava Petar Bogosavljević iz Pokreta potrošača Srbije.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track