EPS otvorio dodatne šaltere za reklamacije

Ne očekuju gužve

EPS otvorio dodatne šaltere za reklamacije

InfoBiz -
Otklonjeni su problemi s prebacivanjem preplaćenog novca sa starih na nove račune za struju, a do kraja septembra biće obezbeđene i dodatne usluge za potrošače

BEOGRAD - Elektroprivreda Srbije (EPS) već je na šalterima uspostavila odgovarajući nivo usluge za potrošače, a preventivno su postavljeni dodatni šalteri za reklamacije, ako građani primete bilo kakve nelogičnosti i nepravilnosti na računima za struju.Otklonjeni su problemi koji se tiču prebacivanja preplaćenog novca sa starih na nove račune za struju, a do kraja septembra će biti obezbeđene i dodatne usluge za potrošače, rečeno je danas na konferenciji za novinare u EPS-u.Direktor novoformiranog preduzeća "EPS snabdevanje" Dejan Vasić istakao je da se sledećeg meseca ne očekuju bilo kakve veće gužve na naplatnim mestima EPS-a u distribucijama.Računi za struju će na šalterima EPS-a u distribucijama moći da se plate bez provizije, koja neće važiti ni za plaćenje platnim karticama, dok će banke i pošte obračunavati proviziju pri uplati računa za električnu energiju, rekao je Vasić.Zaključeni su ugovori sa bankama i poštom kako bi potrošači nove račune za struju, koje izdaje "EPS snabdevanje", mogli da plate i kod njih, a omogućeno je i plaćenje računa platnim karticama, s tim što se radi na uvođenju 120 umesto dosadašnjih 90 terminala za platne kartice, rekao je Vasić.On je naglasio da će potrošači ubuduće dobijati samo jedan račun za struju i to od "EPS snabdevanja", a ukoliko imaju stare dugove za struju dobiće i obaveštenje od distribucija, koje su do 1. jula bile zadužene da izdaju račune.Iz EPS-a poručuju da zbog promena vezanih za izdavanje računa za struju, koje su nastale od 1. jula zbog formiranja "EPS snabdevanja", potrošačima nije dva puta obračunavana struja za isti vremenski period, ali da je zbog eventualnih nejasnoća građanima na raspolaganju veći broj šaltera za reklamacije.Najviše primedbi građana od 1. jula bilo je zbog gužvi na šalterima, prebacivanja preplaćenog novca sa starog na novi račun za struju, nemogućnost plaćanja karticama, a sada se pritužbe tiču nemogućnosti elektronskog uvida u stanje na računu i slanje računa mejlom.Na konferenciji je rečeno da je u okviru najnovijeg reprograma za dugove za struju od 15. avgusta sklopljeno 54.320 sporazuma, za dugove ukupno vredne oko 2,6 milijardi dinara.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja