VODAVODA kao nijedna druga
Foto: Promo

Intervju Vojin Đorđević

VODAVODA kao nijedna druga

Održiva budućnost -

Gospodin Vojin Đorđević o poslovnim ciljevima, ali i o tome po čemu je VODAVODA drugačija od ostalih voda na našem tržištu i kako je uspešno našla put do inostranog tržišta.

1. Šta je tačno prirodna mineralna negazirana voda i po čemu se razlikuje od izvorskih i stonih voda kojih ima kod nas na tržištu?

- Da bi voda po našim i evropskim propisima bila deklarisana kao prirodno mineralna, mora u svom prirodnom obliku da poseduje savršen odnos minerala. Pored toga, naša VODAVODA izvire sa dubine od 605 metara i direktno odlazi u flašu, ništa joj se ne dodaje ili oduzima, pa mi volimo da kažemo da samo punimo, sve ostalo je delo prirode. Iz tog razloga objekat u kojem flaširamo vodu nazivamo „Dom vode“ jer mi samo pakujemo ono što je priroda savršeno dizajnirala. Upravo smo dobili rezultate kliničke studije urađene u saradnji s Hemijskim fakultetom Univerziteta u Beogradu. Rezultati potvrđuju sve blagodeti koje naša voda ima i zbog specifične saturacije kiseonika, koji je preko 50%, s pravom možemo da kažemo da je VODAVODA blago iz prirode, na kojem će vam vaš organizam biti zahvalan.

2. Da biste izvozili na svetska tržišta, morate imati sertifikate koji potvrđuju kvalitet o kojem pričate?

- To se podrazumeva. VODAVODA, pored sertifikata Medicinskog fakulteta u Beogradu i mnogih drugih potvrda kvaliteta, poseduje i NSF sertifikat kojim se dokazuje da se u našem „Domu vode“ ne rade nikakve prerade i da prirodna mineralna negazirana voda čuva sve svoje prirodne karakteristike i takva dolazi do potrošača.

3. Zašto ste uopšte izabrali razvoj brenda van granica našeg regiona?

- Verujemo da je konkurencija merilo kvaliteta. Neka inostrana tržišta su najzahtevnija jer se svi bore da uđu tamo. Kada se pozicionirate, onda su prirodno otvorena sva vrata, a mi definitivno imamo kvalitet koji ta tržišta prepoznaju. U svetu se vode klasifikuju na stone, izvorske i prirodno mineralne, tj. one premijum kvaliteta ili drugačije: najređe, najtraženije i dokazano najbolje na svetu, a takva tržišta znaju kada voda ima traženi kvalitet i u tome je, osim u savršenom dizajnu i imenu brenda, naš potencijal.

4. Šta vam je najveća motivacija da idete napred?

- Ostvareni rezultati, ali i moj veliki san - da VODAVODA bude u svim delovima sveta i jedna od najprodavanijih u svetu. Izuzetna pozicija VODAVODA na stranim tržištima, prisutnost u najeksluzivnijim hotelima, motiviše i budi osećaj ponosa, što mene posebno raduje jer prezentuje našu zemlju na poseban način i stvara zadovoljstvo kod svih naših građana svaki put kada se s njom sretnu u svetu.

5. Kakvi su vam planovi za budućnost?

- Plan je da osavremenimo i proširimo proizvodne kapacitete, što nam je preduslov da bismo mogli da nastavimo sa osvajanjem novih tržišta.

Kurir / E.K.

Foto: Promo

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track