icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.


Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

FILM KOJI BUDI GRADOVE, LJUDE I EMOCIJE
Foto: Printscreen YT

FILM KOJI BUDI GRADOVE, LJUDE I EMOCIJE

Zabava

Može li advertajzing biti umetnost?

Ako pitate brend Doncafé, odgovor je da može.

 

„Moj grad se budi“ je naziv prvog kratkog dokumentarnog filma o jutru i ljudima. Kako je kafa glavni pokretač svakog jutra, Doncafé je pozvao ljude iz svih krajeva Srbije da zabeleže svoje jutarnje uživanje u kafi i pošalju ga na sajt www.mojgradsebudi.doncafe.rs , kako bi se odabirom najboljih, napravio film o buđenju svih nas.

 

Mnoštvo video zapisa je poslato tokom čitavog konkursa, a stručni žiri je odabrao najupečatljivije i nastao je optimistični dokumentarac koji budi emocije. Prva jutarnja premijera održana 25. juna u bioskopu Cineplexx Ušće, izazvala je burne reakcije publike i gromograsan aplauz. Šira publika mogla je film da pogleda i online, paralelno sa održavanjem premijere u bioskopu.

Reditelj se obično oslanja na kreativnost i talenat svojih najbližih saradnika – scenariste, direktora fotografije, a čar ovog projekta je upravo to što su ljubitelji Doncafé-a koautori filma o buđenju gradova. Rezultat je, čini mi se, jedna vrlo simpatična emotivna i žanrovski kolažna roller-coaster vožnja u kojoj su naši “džezveri” na originalan način prikazali optimizam i pozitivinu sliku sveta koji ih okružuje – ističe reditelj.

 

Ideja za film potekla je iz agencije Leo Burnett, koja je kroz svoju dugogodišnju uspešnu saradnju sa klijentom Strauss, prepoznala pravo vreme za pomeranje granica u advertajzingu. Naravno, uz klijenta kao što je Doncafé, koji ima hrabrosti i odlučnosti za nesvakidašnje projekte kao što je ovaj, inspirativno je raditi, tvde u agenciji Leo Burnett.

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...