Najnovije vesti

Popijte čašu vode pre odlaska na spavanje
Foto: Shutterstock

Hidratacija Jako bitna i tokom noći

Popijte čašu vode pre odlaska na spavanje

Zabava

Lekari i stučnjaci za ishranu preporučuju obavezan unos dva litra vode dnevno. Takođe, ističu i značaj ispijanja vode uveče, pred odlazak u krevet

Voda sadrži mnoge vredne minerale i nutrijente koji su našem organizmu potrebni da bi normalno funkcionisao. Pijenje vode pre spavanja je jedan od najboljih načina da pomognemo telu da sačuva sva lekovita svojstva iz vode koji nam pomažu da budemo zdravi i jaki.

VODA VODA je jedina voda koja je već na samom izvoru topla, i takva se i puni, potpuno neprerađena. Zato je savet da se pije topla, optimalno na 27 celzijusovih stepeni jer je u tome tajna njene lekovitosti .

foto: Profimedia

Stručnjaci za zdrav život i ishranu kao i lekari širom sveta, savetuju da svaki čovek, ako želi da bude zdrav i vitalan, minimalno popije 1,5 litar tople vode.

Ljudsko telo sastoji se u proseku od 55% do 78% vode. Na primer, mišići su 75% od vode, mozak 90%, krv 83%, kost 22%. Svakoj ćeliji našeg tela treba voda i to topla.

Ako VODA VODA konzumirate toplu, ona će biti učinkovita na sledeće načine:

Raspoloženje

Istraživanje je potvrdilo je da manjak vode u organizmu vodi ka depresiji, što može da dovede do poremećaja sna. Istraživanje je pokazalo da unos vode značajno utiče na raspoloženje, odnosno da su ljudi koji piju dovoljno tečnosti srećniji, zadovoljniji i smireniji.

Čišćenje organizma

Ispijanje vode, posebno mlake ili tople, podstiče varenje i detoksikaciju organizma. Topla voda, takođe, popravlja cirkulaciju, pomaže pri gubitku kilograma, kao i kod izbacivanja toksina putem znoja.

Umanjuje bolove

Jedna čaša tople vode popijena pre spavanja pruža dovoljno hidratacije i može umanjiti bolove, ukoliko imate stomačnih problema. Po želji, u vodu se može dodati malo limuna, što će dopineti boljem ukusu ali i unosu vitamina C.

Hidratacija

Čašom vode pre odlaska na počinak nadomestićete svu tečnost izgubljenu tokom dana. Obzirom da je naše telo većinom sastavljeno od vode dovoljna hidriranost je od velike važnosti. Pošto nam dok spavamo nije potrebno mnogo unosa tečnosti, čaša vode pre spavanja će nivo tečnosti u organizmu držati na zadovoljavajućem nivou sve do jutra.

Bolji san

foto: Shutterstock

Kada pijemo vodu, mi na prirodan način balansiramo vitaminima, mineralima i nutrijentima u organizmu što svim našim funkcijama pomaže da ispravno rade. Ako pijete vodu pre odlaska u krevet vaši hormoni, nivo energije, mišići i zglobovi dolaze u ravnotežu. To nam pomaže da se opustimo a ujutro se osećamo odmorno i podmlađeno. Za vreme sna voda ima vremena da dospe u sve delove vašeg tela.

(Promo - tekst / Foto:Profimedia ,Shutterstock))

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...