PORODIČNA IDILA: Vozili smo restilizovanu opel merivu!

Šampion fleksibilnosti napredovao je na planu dizajna, pogona, multimedijalnih funkcija...

PORODIČNA IDILA: Vozili smo restilizovanu opel merivu!

Auto -
LED farovi efektno su osvežili „merivu“, GPS sa velikim ekranom gradi moderan ambijent u kabini, dok sve pohvale idu sjajnom novom „Opelovom“ dizelu 1,6 s 136 KS. Novi model u Srbiji koštaće kao i stari - 12.080 evra
1 / 18 Foto: KURIR

Školski primer kako se radi restilizacija!Osvežena „meriva“ pravi je korak napred na svim terenima. Zadržala je šampionsku titulu u fleksibilnosti i prilagodljivosti, dok je vizuelno i tehnički sada spremna da se uhvati u koštac s oštrom konkurencijom.S novim stilizovanim LED svetlima napred i pozadi izgleda „električno“. Srednja lajsna je talasasta, a zadnja vrata se, naravno, otvaraju „naopačke“ i zaključavaju automatski čim auto dostigne brzinu od 4 km/h.

U kabini je atmosfera znatno živahnija zahvaljujući novom sjajnom multimedijalnom sistemu nazvanom „Intelilink“. GPS radi odlično, obezbeđena je veza s „ajfonom“ i „androidom“, a pre svega se ističe veliki ekran sa sjajnom grafikom. Materijali su standardno dobri, mada zameramo što je ostavljena stara instrument tabla, čiji je dizajn prevaziđen. Naravno, najjače oružje „merive“ jeste sistem „Fleks spejs“, koji podrazumeva da sva sedišta i centralna polica klize po šinama. Prtljažni prostor tako varira od 400 do 1.500 litara, čime „Opelov“ MPV dominira na planu upotrebljivosti.Novu „merivu“ vozili smo u Vizbadenu i okolini. Seli smo za komande potpuno novog, sjajnog dizela 1,6 s 132 konjske snage. Ovaj naftaš odlično poteže i može se voziti na sportski način. Daleko je tiši od prethodnika, a do vozača stiže samo fijuk turbine. U mešovitom režimu trošio nam je oko 5,4 litra, doduše bez naročite štednje na gasu, dok fabrika deklariše 4,4 na 100 kilometara.Podsetimo, „meriva“ raspolaže širokim arsenalom za prilagodljivost. Uz pomenuti „Fleks spejs“ ima „Fleks dor“ (široko otvaranje sva četvora vrata pod uglom od 84 stepena), zatim „Fleks rejl“ (centralna konzola koja ide po šini), kao i „Fleks fiks“ (integrisani nosač za bicikle pozadi).Najbolje je to što je cena „merive“ u Srbiji na nivou akcije, pa će novi model koštati nepromenjenih 12.080 evra.

Ergonomski... Komande su nadohvat ruke, utisak kvari prevaziđeni dizajn instrument-table
Ergonomski... Komande su nadohvat ruke, utisak kvari prevaziđeni dizajn instrument-table

Visoko sedenje... Palica menjača je podignuta i idealno postavljena uz desnu ruku vozača
Visoko sedenje... Palica menjača je podignuta i idealno postavljena uz desnu ruku vozača

Bolje je naopako... Kontra otvaranje olakšava ulaz u vozilo
Bolje je naopako... Kontra otvaranje olakšava ulaz u vozilo

Opel Meriva
Opel Meriva

Motor
Motor

MotoriPOGON NA BENZIN, DIZEL I TNGOsnovni motor je benzinac 1,4 turbo s 120 i 140 KS. Novi dizel 1,6 ima 136 KS s 320 Nm obrtnog momenta već na 1.500 obrtaja. Tu je i verzija na TNG, dok se očekuje i dizel 1,6 s 110 KS, koji će trošiti 3,8 litara.MPV klasaNAPRAVLJENA 2003. GODINEPrva „meriva“ lansirana je 2003. godine i prodata u 1.060.000 primeraka! Moderna verzija napravljena je 2010. godine i nazvana „meriva B“. Godišnje se prodavala u 82.000 primeraka.Opel Meriva- Dužina: 4,3 m- Širina: 1,61 m- Prtljažnik: Od 400 do 1.500 lMotori:- Benzin: 1,4 120 KS- Benzin: 1,4 140 KS- LPG 1,4: 120 KS- Dizel 1,6: 136 KS

http://www.youtube.com/watch?v=SR0WwA98Omc

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track