icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

Novo lice reno megana!

Premijerno osveženi

Novo lice reno megana!

Auto
Prednji deo je dizajnerski u skladu s „Renoovim“ trenutnim vizuelnim identitetom. Početna cena s popustom u Srbiji 12.990 evra

Strast koja pomera granice.
„Reno“ nesumnjivo zna kako da u pravo vreme dobre automobile koje proizvodi učini još boljima, a ta formula je primenjena i na kompletnu gamu popularnog „megana“ - hečbek, kupe i karavan (grantur). Najnovije, restilizovano izdanje francuskog „šmekera“ predstavljeno je u beogradskom hotelu „Falkenštajner“, a prodaja u Srbiji počinje već u februaru.

Najvažnije promene desile su se na prednjem delu vozila, koji je dizajnerski usklađen s „Renoovim“ trenutnim vizuelnim identitetom. Izmenjeni su branik, maska hladnjaka, na kojoj sad dominira veliki „Renoov“ znak u sredini, a tu si i novi farovi i hauba, kao i nova dnevna LED svetla. Stilske promene obuhvatile su sve nivoe opreme, bazni „autentik“, srednji „iksprešn“, viši GT i GT lajn, kao i vrhunski R.S. sportski model.

Unutrašnjost je pretrpela minimalne izmene, a izdvajamo novi opcioni multimedijalni R-link sistem, koji će se sad prvi put naći u „meganu“ i čije bi funkcije uskoro trebalo da budu u potpunosti usklađene sa srpskim tržištem.

Početna cena u Srbiji kreće se od 13.990 evra za hečbek s najslabijim benzincem od 115 KS i baznim nivoom opreme „autentik“, dok najjeftiniji dizel staje 15.990 evra. Doplata za karavan staje 1.100 evra, a za kupe 500 evra. Top-model R.S. sa moćnih 265 „konja“ košta od 28.490 evra. Prvi kupci će dobiti 1.000 evra popusta na sve modele, koji, inače, dolaze sa pet godina garancije.

 

Motori
DIZEL JAČI ZA PET KONJA

Osveženje se desilo i ispod haube, gde se porodici turbobenzinaca pridružio 1,2 TCe, koji sad, umesto 115, ima 130 KS, dok je najslabiji dizelaš dobio pet „konjskih snaga“, pa ih sad broji 95. Svi modeli standardno imaju šestostepeni manuelni menjač, a u ponudi je i automatski EDC sa istim brojem brzina.

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.