MUNJEVITI TRANSPORT: Potpuno nov opel vivaro!

Vrhunski dizajn i najbolji motori u klasi

MUNJEVITI TRANSPORT: Potpuno nov opel vivaro!

Auto -
„Opelov“ nagrađivani vajarski dizajnerski već viđen jezik uveden je u klasu lakog transporta

Prevoz sa stilom.Novi „opel vivaro“ kombinuje funkcionalnost lakog dostavnog vozila sa udobnošću i dizajnom putničkog automobila.

Druga generacija „Opelovog“ najprodavanijeg modela, koja će se pojaviti na tržištu ovog leta, izazvaće divljenje, uvodeći, prvi put, nagrađivanu „Opelovu“ filozofiju dizajna „Spoj vajarstva i nemačke preciznosti“ u segment lakih dostavnih vozila. Ono što upotpunjuje nov privlačni izgled ovog vozila jesu vrhunske tehnologije i mnoge praktične, inovativne funkcije pod haubom - dizel-motori omogućavaju veliku vučnu snagu s naprednim biturbo pogonom i u kabini, čineći „vivaro“ krajnje atraktivnim i konkurentnim modelom u ovoj ključnoj klasi vozila. Sa godišnjom prodajom od oko 50.000 komada, on pokriva više od 10 odsto evropskog tržišta vanova srednje veličine.Spoljašnjost je još elegantnija i modernija. Velika, istaknuta rešetka hladnjaka, upadljivi farovi i dugačka bočna „oštrica“ „Opelovog višestruko nagrađivanog dizajnerskog jezika, kao oblici karakteristični za putničke modele ovog brenda, prisutni su na ovom modelu.Dostupan je u različitim konfiguracijama u dve dužine i dve visine, kao panel van, kombi, „crew van“ i autobus. Prva verzija je dugačka oko 5 metara a druga još 40 cm duža, te ima dodatni prostor, koji je uočljiv u enterijeru i omogućava transportnu funkcionalnost kakva ranije nije bila moguća.Novi „vivaro“ je univerzalan i izdržljiv zahvaljujući i savremenoj pogonskoj tehnologiji. Isporučuje se s potpuno novim turbo-dizel motorima: 1.6 CDTI, kao i napredni 1,6 biturbo CDTI sa sekvencijalnim turbo-punjenjem i sistemom dvostrukog hladnjaka. Potrošnja u kombinovanoj vožnji sa novim turbo-dizel jedinicama smanjena je za preko jedan litar, a sa biturbom je čak niža od 6 litara na 100 km (preliminarni podaci), što je najbolje u klasi.„Vivaro“ se pravi u fabrici u Lutonu u Velikoj Britaniji.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track