Sitroen C4 kaktus stigao u Srbiju
Foto: Sitroen Kaktus

Prve vožnje

Sitroen C4 kaktus stigao u Srbiju

Auto -
Ovaj model najavljuje novi poredak u automobilskom dizajnu, vizionarski nudeći kupcima više od onoga čemu su se nadali.

Okićen sa bezmalo 30 priznanja u celoj Evropi najnovija atrakcija iz "Sitroena", model C4 kaktus, vožen je prvi put putevima Srbije. Zadovoljstvo da ga isprobaju, pre zvanične premijere na Salonu automobila u Beogradu, imali su odabrani predstavnici sedme sile.

Itirerer puta obuhvatio je sve uslove vožnje, tako da su benzinski i dizel motori "sitroen C4 kaktusa" testirani autoputem, regionalnim putevima sremske ravnice po okolini Rume, na usponima Fruške Gore koji su ličili su na pravu of-roud avanturu i naravno u gradskoj vožnji po Beogradu i Novom Sadu. Ukupno oko 250 kilometara po vedrom i sunčanom danu, uz dve nesvakidašnje pauze. Prva na južnim obroncima Fruške Gore među 100 hektara najkvalitetnijih zasada jabuka, a druga na dobro poznatom mestu, brodu ukotvljenom na Dunavu firme "Tago kar", dilera "Sitroen" vozila u Novom Sadu.

"Sitroen" je oduvek bio pojam za naprednu tehnologiju i dizajn, postavljajući stalno nove granice u razvoju automobilske industrije. Uz rame sa vanserijskim modelima, koji su obeležili eru u kojoj su se pojavili, tu je i najnoviji "sitroen" C4 kaktus. Prateći promene u svetu i zahteve i očekivanja vozača C segmenta "sitroen" C4 kaktuse izdvaja jedinstvenim dizajnom, koji je i funkcionalan i atraktivan. Ovaj model najavljuje novi poredak u automobilskom dizajnu, vizionarski nudeći kupcima više od onoga čemu su se nadali.

Da bi sve ovo postigli u "Sitroenu" su usvojili originalan pristup uz uštedu na nepotrebnim troškovima. Ali ono što ga posebno izdvaja je: Airbump, korisna inovacija koja poboljšava dizajn istovremeno štiteći karoseriju, potpuno digitalni interface povezan sa svim kontrolama na ekranu od 7 inča osetljivom na dodir, široka,i u stilu sofe povezana prednja sedišta, prednji vazdušni jastuk za suvozača smešten na krovu kako bi suvozač imao više mesta u kabini, panoramski krov sa naprednom za titom od spoljašnje toplote, smanjena težina vozila koja ima za rezultat lakšu upravljivost, smanjena potrošnja goriva i manje štetnih gasova, čuvajući tako našu okolinu.

Benzinski model C4 kaktusa na testu pokretao je izuzetno štedljivi motor Pure Tech, sa manuelnim menjačem i 82KS. Ukupna potrošnja tokom testa bila je svega 4,2 lit/100km. U testiranom modelu nalazi se srednji paket opreme Feel sa kompletnim bezbednosnim i elektro paketom opreme. koji podrazumeva, između ostalog: kontrolu proklizavanja, zatim 6 vazdušnih jastuka i zavesa, indirektnu kontrolu pritiska u pneumaticima, dnevna led svetla, klima uređaj, centralno zaključavanje sa daljinskom komandom, elektro podizače prednjih stakala, elektro upravljive retrovizore, zatim kompletan vrhunski audio sistem sa svim priključcima i još mnogo dodatne opreme.

Dizel varijantu test vozila "sitroen" C4 kaktus pokretao je novi Blue HDi motor sa 100KS i manuelnim menjačem, koji je tokom testa trošio svega 3,2lit/100km. Zagađenje naše okoline ispuštanjem CO2 svelo se na svega 82 g/km. U ovom modelu je najviši paket opreme Shine, gde je pored svega što poseduje i benzinski model dodatno: paket City Kamera, paket Navigacija, grejani spoljni retrovizori, prednja svetla za maglu sa bočnim osveljenjem i još puno korisnih dodataka.Naravno, u oba modela se nalaze: Air Bump zaštita, krovni nosači, 7" ekran osetljiv na dodir, digitalna instrument tabla, Hill start, Magic Wash integrisane mlaznice u brisaču i dvobojni upravljač presvučen kožom i hromiranim detaljima. Početna cena modela C4 kaktusu Srbiji je 12.990 evra. Cena za testirani model sa benzinskim motorom je 13.990 evra, a za dizel sa najvišim paketom opreme je 17.590 evra.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track