Nedugo pošto se „opel astra K“ okitila titulom evropskog automobila za 2016, imali smo prilike da se upoznamo s karavanskom verzijom ovog modela, nazvanom „sports turer“ (ST). Prvi utisak je vrlo jasan, ovo je gotovo savršena egzekucija moćnih Nemaca.Put nas je odveo u Portugal, u predele oko reke Douro, gde je novi porodični stilista pokazao šta ume. Zahtevne brdske deonice nisu predstavljale nikakav problem za „astru ST“. Ubedljivo ponašanje u krivinama, kojih je bilo napretek, udobnost, upravljivost i stabilnost, predstavljaju glavne adute ovog automobila. Dva turba Više mesta za glavu
Sertifikat AGRVRHUNSKA SEDIŠTAIz „Opela“ posebno ističu petogodišnji trud koji je uložen u razvoj sedišta za novu „astru“. Ceo proces se odvijao u saradnji sa asocijacijom stručnjaka koji se bave zdravljem leda (AGR). Sve je krunisano vrhunskim proizvodom i još jednim sertifikatom AGR, koji se dodeljuje samo ako su ispunjeni strogi medicinski zahtevi.
Bogata opremaPREMIJUM NADOHVAT RUKENova „astra“ opremljena je brojnim sistemima, od kojih su neki ranije bili rezervisani samo za više klase vozila. Tu je „Opelovo oko“ poslednje generacije, čija kamera ima nekoliko funkcija, kao što su prepoznavanje saobraćajnih znakova, upozorenje na čeoni sudar s kočenjem (pri određenim brzinama), ali i sistem za ostanak u traci, koji sam vraća vozilo u traku kojom se kreće ukoliko nagazi na liniju na kolovozu. Dostupna su i premijum prednja svetla „inteliluks LED matriks“, koja imaju po 16 LED segmenata i više naprednih funkcija koje u svakom trenutku obezbeđuju savršeno osvetljenje.