icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

NAJVREDNIJI LAV: Vozili smo novi pežo 301
Foto: Pežo

TEST: Restilizovani 301 unapredio performanse

NAJVREDNIJI LAV: Vozili smo novi pežo 301

Auto

MOĆAN Ponovo ne pleni fizičkim izgledom, ali vozne karakteristike i dizelaš su sada u punoj formi


Nije lep, pa mora da se pomuči! „Pežo 301“ daje sve od sebe, pogotovo u drugoj generaciji. Nedavno je stigao u Srbiju, pa na test Kurira.


Restilizacija je donela prijatne promene na prednjem delu - nova je hauba, prednja maska, otvori za maglenke... Čak i LED svetla su u braniku, što je lepa novost. Međutim, zadnji kraj je, uprkos promenjenim svetlima, ostao bezidejan, pa je „tristajedinicu“ već pregazilo vreme...


Ubedljiv naftaš


I tu sledi preokret. Performanse dolaze do izražaja upravo na ovom „lavu“. Francuzi odavno vladaju naftom, a još jedna pobeda je snažan HDi dizel-motor pod haubom! Na papiru skroman - 1,6 ccm i 100 konja. U praksi odlučan i moćan, a nekim čudom i štedljiv. Do stotke stiže za oko 11,5 sekundi, ali su međuubrzanja odlična.


U gradu ga ne štedimo, ali potrošnja je samo 5,5 litara! Ne „pita“ da li je u automobilu jedan ili petoro putnika, već grabi napred, čak i kad je gepek natovaren.

foto: Pežo

Veoma prija za volanom. Upravljiv je i udoban, dobro se sedi, ali šteta što volan ne može da se podesi po dubini, jer bi utisak bio kompletan. Vešanje je mekano i odlično upija rupe na našim putevima. Ima još kečeva u rukavu. „Pežo 301“ je školski primer krilatice „malo para za puno metala“. Raspolaže ogromnim prostorom u oba reda sedišta, i to sa sve 506 litara prtljažnika!


Ekran osetljiv na dodir


Enterijer je korektno urađen, a materijali solidni. Centralna uloga pripada ekranu osetljivom na dodir, s komandama audio-sistema i podešavanja raznih parametara na vozilu. Ipak, nije bilo potrebno štedeti na tasterima za podizače prozora, koji su smešteni pored menjača.


Najbolje za kraj. Model sa 1,6 HDi dizelašem i jakom opremom košta 13.890 evra. Odličan količnik uloženog i dobijenog!

 

Kurir.rs/Mladen Radulović

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.