icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

KOREJSKI KAUBOJ! Novi Tuson nasleđuje dosadašnji IX35!
Foto: Hjundai

VOZILI SMO

KOREJSKI KAUBOJ! Novi Tuson nasleđuje dosadašnji IX35!

Auto

Čigra od 1,6 tona „Tuson“ se odlično snalazi u urbanim sredinama, ali je dominantan i na međugradskim putevima


Korejci su oživeli staro ime, ali sve ostalo je novo! „Tuson“ je nasledio svog naslednika, model „ix35“, i sada je zasijao kao jedan od najatraktivnijih krosovera na tržištu.

 

foto: Hjundai

Tri masivne srebrne lajsne dominiraju nosem i daju vrhunski izgled. Sa strane su masivni otvori za vazduh, u kom su integrisane maglenke i LED diode. Bokovi su atletski, a zadnji kraj sličan prethodniku. Uz atraktivne 17-inčne felne, „tuson“ je vizuelno veoma snažan i privlači poglede prolaznika.


Enterijer je takođe prijatan i u njemu dominira spoj plave i sive nijanse. Osvetljenje je otmeno, ergonomija dobra, a jedino smeta to što podešavanje volana po dubini nije u većem radijusu. S jedne strane koža je dobra, mada upadaju u oko delovi od jeftine plastike, koja nije na nivou klase.

 

foto: Hjundai

S druge strane, osećaj za volanom je odličan. Ostvaren je odličan spoj starog „tusona“, koji smo vozili još davne 2005, a zatim i „ix35“, koji je stigao u Srbiju 2010. Ovaj „hjundai“ je veoma upravljiv, pa se 1,6 tona s lakoćom probija kroz grad. Nema zamerki na preglednost, ali za svaki slučaj na raspolaganju su senzori oko cele karoserije.

 

foto: Hjundai

Agilnosti pomaže 1,7 dizel sa 141 KS i čak 340 Nm momenta, koji su nam na raspolaganju već pri 1.750 obrtaja. To znači da se „tuson“ može voziti oštro sa manjom potrošnjom. Bez naročite štednje i sa uključenom klimom trošio nam je manje od sedam litara u gradu. Stabilnost i udobnost su odlični, a tome pomaže i platforma na kojoj leži karoserija... Sedmostepeni automatski menjač odlično radi posao i donosi maksimalnu snagu.

 

foto: Hjundai

Sve zajedno, „tuson“ je odmakao za dve klase u odnosu na „ix35“ i sada je jedan od najjačih vozila u segmentu lakih terenaca. Uz stil i sve moći koje ima, cena za osnovni model sa dizelom 1,7 od 20.290 evra je veoma primamljiva.

 

Kurir / Mladen Radulović

 

Foto: Hjundai

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.