icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

NLO ZA ŠAKU EVRA: Honda sivik na testu Kurira!
Foto: Mladen Radulović

Najnoviji samuraj nikad nije bio jači niti bolji

NLO ZA ŠAKU EVRA: Honda sivik na testu Kurira!

Auto

Atletski dizajn oštrih linija, uz nepregledan spisak serijske opreme i sportske momente, lansiraju novog „japanca“ u sam vrh klase

NLO stiže za šaku evra! Svemirska tehnologija spakovana je u novu „hondu sivik“. Verovatno se nikada nije dogodilo da automobil C-segmenta ima ovoliko serijske opreme. Bazni model poseduje sistem LDW za praćenje kolovozne trake, ali i i RDM, koji vraća auto u kolovoznu traku. Senzacionalno je i to što je radarski adaptivni tempomat serijski, tako praktično „sivik“ može da na putu improvizuje autonomnu vožnju, to jest da vozi i bez vozača!

foto: Mladen Radulović


Ulazak u „sivik“ je prelazak u drugu dimenziju. Pred vozačem je sjajan prizor - ovo je i dalje verovatno najlepši kokpit na svetu. Komande su poput onih na „Enterprajzu“ - mali sportski volan, vrhunska digitalna grafika kojom dominira plava boja, kao i ekran u sredini, na kom su sve važne komande. Žalimo, ipak, što je uklonjen centralni pokazivač brzine, što je znak da ni „Honda“ nije imuna na besmislene novinarske kritike o navodnoj nepreglednosti... Materijali su kvalitetni, a komande veoma jasne sa najbitnijim tasterima na volanu.

foto: Mladen Radulović
foto: Mladen Radulović


Sedi se nisko, a preglednost je odlična. Pod haubom imamo 1,0 trocilindrični benzinac sa 129 konjskih snaga. Skromna zapremina, ali neskromna snaga. Elastičnost je veoma dobra, dok je ubrzanje do 100 km/h veoma solidnih - 10,8 sekundi. Po tradiciji, i ova „honda“ malo traži, pa se gradski prosek lako spušta ispod sedam litara na 100 kilometara. Ipak, smeta nam to što se i ovaj benzinac čuje neprijatno kao i većina trocilindraša, što nam se ne sviđa u jednoj „hondi“.

foto: Mladen Radulović
foto: Mladen Radulović


Ovaj „samuraj“ veoma je upravljiv i donosi sportski osećaj uz vrhunsku stabilnost. Snaga se prenosi putem savršenog šestostepenog manuelnog menjača, kojim se upravlja palicom u sredini centralne konzole. Vozač ima komandni osećaj, a asistenciju mu u svakom momentu pružaju najnoviji sofisticirani sistemi. Sedi se odlično, dok je na zadnjoj klupi daleko više mesta zahvaljujući niskom sedenju. Auto je, naime, duži za 138 milimetara, a čak 30 mm je povećano međuosovinsko rastojanje.

foto: Mladen Radulović


Raskoš, futurizam, kvalitet i uživanje za volanom ipak nisu jeftini. Osnovni „sivik“ u Srbiji košta neskromnih 20.490 evra, ali dobro je to što vredi svaki uloženi cent! Novi „samuraj“ je jači nego ikad!


Mladen Radulović

 

1 / 6 Foto: Mladen Radulović


Kao po šinama

VRHUNSKA STABILNOST


„Honda“ je u „sivik“ ugradila nelinearnu, odnosno progresivnu letvu volana, pa što više okrećete volan, točkovi se neproporcionalno više zaokreću. To znači da oštre krivine prolazite samo s jednom rukom na volanu. Uz to, novi stabilizatori su spojeni za polušasiju hidraulično-gumenom vezom, što je obezbedilo nestvarno dobru stabilnost.

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.