icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

OPASNA NJUŠKA: Druga generacija insignije nastavlja putem slave
Foto: Opel

TEST

OPASNA NJUŠKA: Druga generacija insignije nastavlja putem slave

Auto

Sve što su vozači zahtevali, stiglo je u novom modelu. Opasan dizajn i pojačane performanse osvajaju na prvi stisak gasa

„Insignija“ konačno preti iz retrovizora. To je ta njuška, to je taj „kiler luk“ (pogled ubice), koji je dosad bio rezervisan za plavo-beli propeler. Tu su i ksenoni, pa je naša „munja“ autoritet među drčnim beogradskim vozačima.

 

foto: Opel


Druga generacija „Opelove“ limuzine je na testu Kurira. Imamo vrhunski agregat 2,0 dizel, koji stotku hvata munjevito, za samo 8,7 sekundi. Ne štedimo gas, a potrošnja je ispod sedam gradskih litara. Vozač sedi 30 mm niže, što samo pojačava sportski karakter. „Insignija 2“ je stabilna i agilna u gradu, a pravo uživanje sledi na auto-putu, gde smo osetili koliko je gladna kilometara.

 

foto: Opel


Sve brojke idu u prilog novom modelu. Duži je za 5,5 cm (dugačak čak 4,9 m), međuosovinsko rastojanje veće je za 9,2 cm, a uz sve to auto je lakši u proseku za 175 kg. Sedi se „bahato“ u oba reda sedišta, a pozadi je čak sedam centimetara više. Vozač ima idealnu poziciju, sve tastere nalazi instinktom. Preglednost je takođe dobra, a u modelu s testa u retrovizorima su lampice koje se pale kad je vozilo u mrtvom uglu. Za zamerku je dizajn instrument table. Iako je sada digitalna i mnogo lepša, trebalo je da stilisti budu hrabriji i inventivniji.

 

foto: Opel


Ipak, osećaj za volanom je moćan, a svaki ulazak u „insigniju“ donosi osmeh na lice. Osim toga, vozaču asistira radar koji može i sam da koči, tu je hedap displej koji se projektuje „ispred“ šoferke, izbor čvrstine vešanja, mekanog i sportskog, prilagodljivi farovi i još mnogo toga. Osnovni model košta 22.100 evra, što je prava mera za munjeviti skok druge generacije.

 

foto: Opel

Kurir / Mladen Radulović, Foto: Opel

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.