Fijat 500L u Srbiji 13.490 evra!

Jeftiniji 2.000 evra nego u Evropi

Fijat 500L u Srbiji 13.490 evra!

Auto -
Za pomenutu cenu dobija se 1,4 benzinac (95 KS) sa 6-stepenim menjačem i veoma bogati paket opreme "pop" koji sadrži ESP, ASR, ABS+EBD, hil holder, prednje i bočne vazdušne jastuke i zavese, centralno daljinsko zaključavanje, servo podesiv po visini i dubini...

KRAGUJEVAC - Novi "fijat 500L" (L - lardž - veliki) zvanično je predstavljen početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, a pre nešto više od mesec dana predstavnici specijalizovanih medija iz celog sveta, među kojima redakcija Kurira, imali su priliku da obave prve test vožnje u Torinu.

Da podsetimo, 500L se ekskluzivno proizvodi u Kragujevcu, odakle za kupce u Srbiji stiže još jedna izuzetno dobra vest: cena bazne verzije sa euro 6 benzinskim motorom 1.4 16V FIRE (95 KS), šestostepenim menjačem i paketom opreme "pop" iznosi samo 13.490 evra!

Paket "pop" je veoma bogat i sadrži ESP, ASR, MSR, ABS+EBD, hil holder, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese, centralnu bravu s daljinskom komandom, servo-upravljač podesiv po visini i dubini, električne komande prozora u prednjim vratima, podešavanje vozačevog sedišta po visini, kargo boks, Start&stop uređaj za motore tvin-er i "multiždet", točkove od 16 inča...

Karoserija dužine 4.147 mm, širine 1.784 mm i visine 1.665 mm, uz međuosovinski razmak od 2.612 mm, nudi „spoj funkcionalnosti i emocija" za pet odraslih putnika. Osnovni kapacitet prtljažnika je 400 litara, a sa sklopljenom zadnjom klupom čak 1.310.

Ponuda obuhvata 11 boja karoserije, tri boje krova (bela, crna i boja karoserije) i tri boje naplataka (bela, crna i aluminijum), što zajedno daje jedinstven rezultat u klasi - čak 333 kombinacije za personalizaciju vozila.U gami motora "fijata 500L", pored benzinskog motora od 1,4 litra, nalaze se i turbo dizel multidžet 2 od 1,3 litra (85 KS) i 0,9 tvin-er (105 KS).Osim dobrih performansi i niske potrošnje goriva, ovi motori imaju i veoma nisku emisiju štetnih gasova - dva od tri (benzinci 1,4 i tvin-er) već ispunjavaju buduće euro 6 standarde, dok je turbo dizel značajno ispred važećih euro 5 standarda.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track