Ford Fokus dugoprugaš
Foto: KURIR

Vozili smo Ford Fokus 1,6 tdci

Ford Fokus dugoprugaš

Auto -
Ovaj dizelaš s lakoćom spušta potrošnju na gradskih 5,5 litara. Osnovna oprema je bogata, dok uz doplatu stiže sve što auto-industrija poznaje
1 / 4 Foto: KURIR

Akcija je u toku!„Ford fokus“ treće generacije napredovao je za dva koplja. Sjajan enterijer, kontroverzni spoljni dizajn i odličan osećaj za volanom. Zato je u Srbiji početkom godine startovao s cenom nešto nižom od 14.000 evra, koja nije popularna u aktuelnom trenutku. Ali uvoznik „Grand motors“ sada je spustio cene za 2.000 u proseku, pa je osnovna verzija (1,6 85 KS) 11.875 evra!Prethodni „fokus“ dokazao se na planu kvaliteta, ali je kabina bila krajnje monotona. Sve je ispravljeno u novom modelu. Svemirski ambijent prija svakome u kabini. Lampice svetle ledenoplavom bojom, izlomljene površine odlično su stilizovane, displeji su u boji. Materijali su veoma dobri, dok je i upravljač dobio nekoliko kontura. Zasmetala nam je oskudna osnovna oprema, pre svega nedostatak zadnjih podizača stakala u osnovnoj verziji.Sada smo na testu imali 1,6 dizelaš s osnovnom cenom od 14.545 evra! Ima 95 konjskih snaga, ali je lenjivac na prvi pogled. Ne voli naglo da potegne, ali kada se zaleti, garantuje solidna ubrzanja. Što je najvažnije, na testu smo veoma lako postizali proseke ispod 5,5 litara u gradu.Jedina kontroverza je spoljašnjost novog „fokusa“. O ukusima nije zahvalno raspravljati, ali on je „nacrtan“ tako da se dopadne kupcima na području od Kine do Južne Amerike. Ipak, sada u prvi plan stavljamo naftaša s testa koji garantuje partnerstvo na duge staze, posebno kada je na raspolaganju petogodišnja garancija.

Napravite pauzuUz doplatu dobija se sistem koji upozorava vozača ukoliko sistem detektuje nekontrolisane reakcije, odnosno vozača koji je zaspao. Tada se na ekranu prikazuje ikona za upozorenje koja savetuje da se napravi pauza.

Brzo do radne temperatureNovi „fokus“ koristi sistem aktivne maske hladnjaka. Pomoću lamela na masci hladnjaka automatski se kontroliše protok vazduha. Lamele se otvaraju tek kad se postigne radna temperatura motora, a taj period traje veoma kratko.

FORD FOKUS 1,6 TDCIMotor: 1.596 cm3Snaga: 95 KSMasa: 1.345Ubrzanje 0-100 km/h: 11,9 sMaksimalna brzina: 200 kmhDužina / širina / visina: 4.358 / 1.823 /1.484Međuos. razmak: 2.648 mmPrtljažnik: 363 /1.148 lPotrošnja na testu (grad): 5,5 lOsnovni model: 11.875 evraTestirani model: 14.545 evra

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja