Do kraja godine fijat 500L u celoj Evropi
Foto: Tanjug

Antonio Ćezare Ferara

Do kraja godine fijat 500L u celoj Evropi

Auto -
Govoreći o transportu novog modela, on je kazao da infrastruktura u Srbiji nije idealna, izrazivši očekivanje da će njen napredak pratiti rast proizvodnje i transportne potrebe FAS

BEOGRAD - Generalni direktor Fijat automobila Srbije (FAS) Antonio Ćezare Ferara najavio je da će do kraja godine celo evropsko tržište biti pokriveno novim Fijatovim modelom "500L", koji se ekskluzivno proizvodi u Srbiji. Sledeće godine FAS će izvoziti "500L" u više od 100 država širom sveta, uključujući i SAD, istakavši da je ta kompanija spremna za tržišnu utakmicu.

Novi model iz kragujevačke fabrike izlazi na evropska i svetska tržišta u vreme kad je "kriza" ključna reči svih privrednih vesti, a automobilska industrija je jedna od najugroženijih grana."Naši automobili su na tržištima mnogih zemalja. Naravno 500L smo prvo lansirali u Italiji i Srbiji", kazao je Ferara.

Prvi poslovni cilj FAS - a je, prema njegovim rečima, dostizanje punog kapaciteta proizvodnje i priprema fabrike za dalje širenje proizvodnog programa koji sledi u prvoj polovini sledeće godine. Automobil "500L" proširuje Fijatovu ponudu i demonstrira viziju te kompanije MPV (Multi-Purpose Vehicle) modela B segmenta tržišta, kao i orijentaciju ka uštedi goriva i ekologiji, naveo je Ferara. "Za Srbiju i lokalnu zajednicu ovaj projekt ima dodatno značenje, jer nudi bolju zaposlenost, poboljšanje infrastrukture i ozbiljan rast izvoza", istakao je on.

Reč je o automobilu sa najvišem nivom bezbednosti i vrhunskim motorima s najnaprednijim tehnološkim rešenjima, s obzirom na to da dva od tri motora već ispunjavaju buduće "evro 6" standarde. "Naš plan je da zaposlimo novih 250 radnika do kraja godine, sve sa srednjom stručnom spremom, što će podići broj zaposlenih na 2500", napomenuo je generalni direktor FAS-a za časopis Privredne komore Srbije Korak.

Ferara je naglasio da je Fijat već pet godina uzastopno brend koji beleži najnižu emisiju ugljen-dioksida među automobilima koji se prodaju u Evropi. Govoreći o transportu novog Fijatovog modela, on je kazao da infrastruktura u Srbiji nije idealna, izrazivši očekivanje da će njen napredak pratiti rast proizvodnje i transportne potrebe FAS-a. Ferara je kazao da je "500L" već simbol novog početka i ubrzanog razvoja autoindustrije u Srbiji. On je rekao da taj projekat ima presudan značaj za budućnost autoindustrije u Srbiji."Svako od nas ima svoj deo odgovornosti i veoma je važno da se razume da svako mora da ispuni svoju misiju kako bi ispunili zajedničke ciljeve", zaključio je Ferara.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track