FIJAT PUNTO: Još uvek grande

I dalje drži korak sa sve ofanzivnijom konkurencijom

FIJAT PUNTO: Još uvek grande

Auto -
U formi Maleni „italijan“ je jedno od najvećih imena u B-segmentu. Model s testa s jednim rezervoarom prelazi gotovo 1.000 km

Kao da se poznajemo!„Punto“ je jedan od malobrojnih u B-segmentu gde se vozač odmah privikava na automobil. To nije čudo jer je „Fijat“ oduvek vladao proizvodnjom malih vozila. Na testu Kurira sad smo vozili „punto evo“, što je restilizacija postojećeg modela. Prvi „grande“ stigao nam je 2006, uskoro se očekuje naslednik, ali po dizajnu i voznim performansama „italijan“ drži korak s konkurencijom.U modelu „evo“ sjajno je ukrašena zadnja svetlosna grupa, dok je prednji deo okosnica „Fijatovih“ linija iz 2000. Za razliku od spoljašnjosti, enterijer jedva odoleva naletu konkurencije. Narandžasto osvetljenje instrument table je prevaziđeno, mada prosek „vadi“ sportska lajsna na prednjoj konzoli i brojne matirane površine.Važnije je to što vozač sedi odlično. Upravljač je zadebljan i veoma dobro leži u rukama, podešava se u obe dimenzije. U vožnji sve funkcioniše bez zamerki. Auto je agilan, upravljiv, menjač dobar. Hvalimo i stabilnost, kočnice i lakoću upravljanja komandama. Zameramo veću buku u kabini na brzinama preko 100 km/h. Naime, pod haubom je 1,3 dizelaš sa 85, što je dobro za uštedu, ali danak je plaćen u decibelima. A model zna da štedi. Emituje samo 90 grama CO2, u gradu troši oko 5,5 litara bez štednje. Ipak, pri 100 km/h „pije“ samo 3,2 litara.Sa eko-subvencijom jeftiniji je 100.000 dinara, pa košta prihvatljivih 12.200 evra.

Sportski ambijent...Zadebljan krug upravljača na 75 stepeni
Sportski ambijent...Zadebljan krug upravljača na 75 stepeni

PUNTO 1,3 MJTD- Motor: 1.248 cm3- Snaga: 85 KS pri 4.000.- Masa: 1.130 kg- 0-100 km/h: 13,1 s- Maks. brzina: 172 km/h- Dužina/širina/visina: 4.065/1.687/1.490 mm- Međ. razmak: 2.510 mm- Prtljažnik: 275 l- Rezervoar: 45 l- Potrošnja na testu: 3,7- Cena sa subvencijom: 12.200 evra

Bogata opremaPaket „pop“ je bogat. Ima klimu, start-stop sistem (u verziji s testa), vazdušne jastuke za vozača i suvozača, prednje elektropodizače, putni računar, radio CD/MP3 sa šest zvučnika, pneumatike 185/65 R15, dok se ESP doplaćuje 300 evra.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track