POGLEDAJTE: Hiljade negativnih komentara pretvorili u umetnost
Foto: Printscreen

Širite ljubav

POGLEDAJTE: Hiljade negativnih komentara pretvorili u umetnost

Ludi svet -
U reklami su se tako našle različite vrste porodica, od samohranih očeva, preko tetovirane rok porodice, pa sve do homoseksualnih parova

Kompanija Honey Maid početkom prošlog meseca emitovala je reklamu "This is Wholesome" (Ovo je zdravo) u kojoj su prikazali svoje viđenje porodice.

U reklami su se tako našle različite vrste porodica, od samohranih očeva, preko tetovirane rok porodice, pa sve do homoseksualnih parova.

Kompanija koja postoji više od 90 godina nije angažovala glumce već prave porodice, a kao što možete pretpostaviti, njihova je reklama podstakla mnoge da na njihovu definiciju porodice reaguju čistom mržnjom.

Desno orijentisana grupa "One Million Moms" bila je uvređena reklamom, ističući da su "udarili milione američkih porodica" , zbog širenja homoseksualizma. Neki su rekli da je reklama odvratna , dok su ostali išli toliko daleko da su ih uporedili reklamu sa Sotonom.

http://www.youtube.com/watch?v=2xeanX6xnRU

Kompanija je na ovo odgovorila, tako što je odštampala sve komentare i učinila ovo:

http://www.youtube.com/watch?v=cBC-pRFt9OM

(tvbest.rs)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track