MONTEVIDEO U ZAGREBU: Bjelogrlić poklonio Milanu Bandiću dres na ćirilici

Film prikazan u Zagrebu

Na premijeri su bili Bojana Gregorić, Damir Markovina, Rene Bitorajac, Aleksandar Stanković, kao i bivši fudbalski reprezentativci Hrvatske

Vole ga i u regiji!U zagrebačkom bioskopu „Sinepleks centar kaptol“ preksinoć je održana premijera filma „Montevideo, vidimo se!“ u režiji Dragana Bjelogrlića i u produkciji „Intermedija netvorka“. Bandić citirao SpilbergaOvaj događaj uveličale su mnoge zvanice iz javnog života Hrvatske, kao što su Bojana Gregorić, Damir Markovina, Rene Bitorajac, Aleksandar Stanković, kao i bivši fudbalski reprezentativci Goran Vlaović, Boško Balaban i Mario Stanić, a gradonačelnik Zagreba Milan Bandić organizovao je prijem za goste iz Srbije.- Ovo je nedelja dodele Oskara, pa ću ovo prijateljsko druženje završiti Spilbergovim rečima: „Nijedan film, knjiga ili muzički album verovatno ne mogu da reše goruće svetske probleme, ali to ne znači da treba da odustanemo.“ Čestitam Draganu i celoj filmskoj ekipi na ovom evokativnom i predivnom pokušaju. Filmu želim mnogo uspeha - rekao je Bandić.Dragan Bjeloglić mu je uručio repliku dresa reprezentacije Jugoslavije iz 1930. godine, na kojem je Bandićevo prezime ispisano na ćirilici! Poklon je prvi čovek hrvatske prestonice s ponosom primio, bez obzira na to što je na njemu pismo koje tamošnji domoljubi pokušavaju da proteraju iz „lijepe njihove“.Sinoć u SlovenijiZa premijeru je vladalo i veliko interesovanje medija, kojima je Bjela rado davao izjave.- Odgajan sam kao Jugosloven i u vreme razvijanja primitivnog nacionalizma širom naše lepe i propale zemlje bio sam njegov veliki protivnik - objasnio je Bjelogrlić i dodao da je slučajno izabrao zanimanje:- Kao i u slučaju režije, nisam ja izabrao glumu, ona je izabrala mene. Iz dečjeg nestašluka, bez ikakvih ambicija i iskustava, otišao sam na audiciju za film „Boško Buha“ i bio izabran za ulogu Sirogojna. Kad sam hteo da se vratim prirodnim naukama, što je bila želja mog pokojnog oca, bilo je kasno. Gluma i film već su mi bili duboko u krvnim zrncima. Film „Montevideo, vidimo se!“ sinoć je prikazan i u Sloveniji, gde je glumce dočekao gradonačelnik Ljubljane Zoran Janković.

Zna da pročita... Bandić se obradovao poklonu

Fudbalske priče... Dragan Bjelogrlić i Goran Vlaović

RadostGOSTI SRPSKE GIMNAZIJEFilm je prikazan i u Srpskoj pravoslavnoj opštoj gimnaziji „Kantakuzina Katarina Branković“, osnovanoj pod pokroviteljstvom Mitropolije zagrebačko-ljubljanske, gde su se, na poziv starešina gimnazije, članovi ekipe filma družili sa učenicima.