EVO KAKO JE HRVATICA USPELA: Preko Fejsbuka do pravog poslovnog carstva!
Foto: Profimedia

Videla od Kleopatre

EVO KAKO JE HRVATICA USPELA: Preko Fejsbuka do pravog poslovnog carstva!

Pop kultura -
Svoju šećernu kremu za depilaciju prvo je prodavala preko Fejsbuka, a sad izvozi u devet zemalja

Riječanka Dijana Ćuzela (25) sa samo 65 evra ostvarila je obrt. Svoju šećernu kremu za depilaciju prvo je prodavala preko Fejsbuka, a sad izvozi u devet zemalja.

Nadahnuta drevnim Kleopatrinim receptima, Riječanka Dijana Ćuzela (25) umešala je proizvod od kojeg danas živi ona i devet radnika koje zapošljava u svojoj firmi. Prvi poslovni ugovor potpisala je u 21. godini, a sledeći poslovnu viziju, za četiri je godine izgradila malo šećerno poslovno carstvo te proizvode danas izvozi u devet europskih zemalja i na rusko tržište.

Kao srednjoškolka eksperimentirala je sa staroegipatskim recepturama za šećernu kremu za depilaciju. Međutim, ono što je bilo dobro za Kleopatru nije bilo dovoljno dobro za mladu Riječanku te je kremu poboljšala dodatkom nevena i aloe vere. Imala je proizvod koji obećava, a onda se tokom studiranja na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa rodila poslovna ideja. Kada je za potrebe kolegija E-business zakupila domen, umesto da poput kolega studenata prodaje fiktivan proizvod, odlučila je tu priliku da iskoristi za lansiranje svoje šećerne kreme za depilaciju.

Uloženih 65 evra (500 kuna) prvo je otvorila proizvodni obrt i šećerna krema za depilaciju se ubrzo našla na policama apoteka.

"Radeći preko obrta, prikupila sam 2.593 evra i osnovala svoju firmu", objašnjava Dijana koja je još kao 21-godišnjakinja potpisala prve ugovore s dve veledrogerije.

I put na evropska i rusko tržište prokrčila je sama. Na internetu je istraživala tržište i tražila menadžere koji se bave proizvodima za njegu tela. Poslala je gomile mailova i primila na desetke odbijenica. Upornost se isplatila jer su počele da pristžu ponude i danas izvozi proizvode na evropsko tržište.

"Zahvaljujući Fejsbuku i tome da šećerna kreme za depilaciju tada nije bila dostupna u maloprodaji, potražnja je rasla iz dan u dan. Tad sam došla na ideju da proizvod ponudim jednoj veledrogeriji. Potpisali smo ugovor i krema je postala jako popularna", rekla je mlada preduzetnica.

Ilustracija
Ilustracija

(24sata.hr)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track