OVACIJE ZA MONTEVIDEO U JAPANU: Bjelogrlić rasplakao publiku!

Film „Montevideo, vidimo se“ prikazan u Zemlji izlazećeg sunca

SVAKA ČAST: Smejali su se, aplaudirali, a neki čak i plakali, mada za njih nije tipično da tako otvoreno iskazuju emocije, otkriva Dragan Bjelogrlić

Film „Montevideo, vidimo se“ otvorio je festival Skip siti u gradu Saitama u Japanu, a reditelj Dragan Bjelogrlić dočekan je ovacijama i dugim aplauzom.Priča o uspehu jugoslovenskog fudbala na prvom svetskom prvenstvu u Urugvaju trenutno vodi po glasovima publike i pominje se kao jedan od kandidata za nagradu žirija od 12 ostvarenja iz celog sveta koji će do 26. jula biti prikazani u takmičarskom programu.- Zaista neuobičajeno topla publika. Smejali su se, aplaudirali, a neki čak i plakali, mada za Japance nije tipično da tako otvoreno iskazuju emocije. Zaista divni ljudi. Film je odmah pozvan na još nekoliko festivala u Japanu. Pun sam impresija - rekao je Bjela za Kurir.Našeg proslavljenog glumca i reditelja došli su da upoznaju navijači Nagoje, tima u kom je godinama igrao i dve sezone sedeo na klupi kao trener Dragan Stojković Piksi. Razgovor posle projekcije trajao je neuobičajeno dugo, a Bjela je davao autograme i slikao se s fanovima više od pola sata. Publika je postavljala najrazličitija moguća pitanja. Osnovni utisak im je bio da iz istočne Evrope uglavnom dolaze mračni filmovi i da je „Montevideo, vidimo se“ pravo osveženje za njih.Jedan od gledalaca je pitao da li su mladi reprezentativci Srbije, koji su nedavno osvojili Svetsko prvenstvo u fudbalu, možda imali ovaj film kao uzor. Ništa lošije od premijere nije prošla ni druga projekcija, na koju su Bjelu došli da podrže predstavnici Ambasade Republike Srbije u Tokiju.

Dragan Stojković PiksiŽAO MI JE ŠTO NISAM BIODragan Stojković Piksi trebalo je da bude specijalni gost na promociji filma „Montevideo“ u Japanu, ali je zbog obaveza morao da otkaže odlazak u Tokio.- Čuo sam se sa Bjelom. Zvao me je da budem gost, ali sam mu objasnio da već unapred imam zakazane neke poslovne sastanke, koje ne mogu da otkažem. Ipak, uspeo sam da mu pomognem, da ga spojim sa nekim važnim ljudima iz sveta sporta i filma u Japanu. Žao mi je što fizički nisam bio sa Bjelom i ekipom filma u Tokiju - naglasio je Piksi.