Megan Markl rasprodala proizvode za sat vremena: Sad je svi optužuju za marketinški trik
Megan Markl, vojvotkinja od Saseksa, našla se u središtu kontroverze nakon što je njen novi lajfstajl brend "As Ever" rasprodat u manje od sat vremena nakon lansiranja, pri čemu je posebno izdanje meda s pčelinjim saćem nestalo za samo pet minuta.
Brza rasprodaja izazvala sumnje
Lansiranje kolekcije od osam proizvoda izazvalo je veliko interesovanje, ali i kritike. Prema navodima portala "The Telegraph" dobro upućeni izvor tvrdi da su proizvodi lansirani u malim količinama i brzo označeni kao rasprodati da bi se generisao interes. Izvor je ovu praksu opisao kao uobičajeni marketinški trik.
Sama vojvotkinja je u objavi na društvenim mrežama pre lansiranja napomenula da će biti ograničene količine za svako sezonsko izdanje, što je dodatno podstaklo spekulacije o namernoj strategiji stvaranja deficita.
Proizvodi i cene
Kolekcija "As Ever" uključuje osam proizvoda sa premium cenama. Namaz od malina u posebnom pakovanju košta 14 dolara (oko 1600 dinara), biljni čajevi (limun-đumbir, pepermint i hibiskus) 12 dolara svaki (oko 1400 dinara), mešavina za palačinke 14 dolara, mešavina za keks 14 dolara, cvetni posip 15 dolara (oko 1700 dinara), a ograničeno izdanje meda s pčelinjim saćem 28 dolara (oko 3000 dinara).
Pogledajte gde nastaju proizvodi Megan Markl:
Usprkos kritikama o visokim cenama, svi proizvodi rasprodati su za manje od sat vremena nakon lansiranja, a med je nestao u samo pet minuta.
Partnerstvo s Netflixom
Proizvodi su razvijeni u partnerstvu s Netflixom, nakon lansiranja Meganine kulinarske serije "With Love, Meghan" prošlog meseca. Netflix nije samo partner u emisiji, već i u poslovnom poduhvatu.
- Mi smo pasivni partner u Meganinom preduzeću i trenutno je to za nas veliki model otkrivanja. Mislim da je Meganin uticaj na kulturu podcenjen - izjavio je izvršni direktor Netflixa Ted Sarandos za "Variety".
Reakcija na uspeh
Uprkos kritikama, Megan je na Instagramu izrazila zahvalnost svojim obožavateljima:
- Naše police su možda prazne, ali moje srce je puno! Rasprodali smo se za manje od jednog sata i ne mogu vam dovoljno zahvaliti... za slavlje, kupovinu, deljenje i verovanje. Ovo je tek početak.
Uspeh brenda "As Ever" dolazi nakon uspešnog debija njene Netflix serije koja je, uprkos kritikama medija, dospela na Netflixovu top 10 listu u nedelji premijere i prikupila više od 2.6 miliona pregleda.
(Kurir.rs/Tportal)
Bonus video: Megan Markl i princ Hari na koncertu Kejti Peri