MLADI, BOGATI I BAHATI: Slovak zgrnuo brda love aplikacijom za razmaženu decu bogataša
Foto: Instagram Printscreen

Zarađuje na gluposti

MLADI, BOGATI I BAHATI: Slovak zgrnuo brda love aplikacijom za razmaženu decu bogataša

Zanimljivosti -

Društvena mreža za bogate, "Rich Kids", zapravo je verzija Instagrama koja se plaća i na njoj nećete naći ručak koji je neko skuvao ili selfi sa klupe u parku, ali ćete zato videti pse koji uživaju u profesionalnim masažama, zalihe zlatnih novčića i privatne avione.

Za hiljadu evra mesečno ova aplikacija i veb stranica obećava ekskluzivni virtualni klub osmišljen samo za bogataše, mesto na kojem svi mogu gledati fotografije, ali ih samo neviđeno bogati mogu objavljivati. Otkako je pokrenuta u septembru, slovačka aplikacija je uspela da namami niz članova, od bogate ruske naslednice preko kolekcionara retkih novčića, do dece superbogatih tajkunskih dinastija.

Međutim, aplikacija je naišla na brojne osude zbog sadržaja pa ju je prošle nedelje i Apple izbacio iz svog App Store-a. Korisnici stranice "Product Hunt" gde se traže, komentarišu i ocenjuju novi proizvodi, bili su prilično nemilosrdni i aplikaciju okarakterisali kao "groznu", "glupu", "neverovatno smešnu", "primer svega lošeg na ovom svetu" i "gnusnu".

Jedan od ekskluzivnih članova je i 25-godišnji Emir Bahadi, naslednik turskog carstva nekretnina, koji ne vidi ništa loše u ovome. Za njega tih hiljadu evra mesečno predstavlja "sitniš" i potpuno mu je svejedno hoće li taj novac izdvojiti za nešto ili ne, što ni ne čudi obzirom da je u trenutku razgovora sa novinarima "Washington Posta" sedeo na zadnjem sedištu Bentlija i vozio se ka novoj kancelariji na Menhetnu.

Bahadir je aktivan i na Instagramu, ali kaže da se na "Rich Kids" prijavio da bi mogao da objavljuje fotografije sa putovanja. Njega je kontaktirao jedan od osnivača aplikacije, Juraj Ivan, koji ga je uočio po hashtagu #rkoi ("rich kids of Instagram", odnosno "bogata deca Instagrama"), te ponudio da sami skidaju njegove fotografije sa Instagrama i objavljuju ih na "Rich Kids".

"Ovo je moj život. Moj pas, moj avion. Ne radim to zbog društvenih mreža. Moj brend je luksuzni brend. I nikad ne objavljujem kad sam nervozan ili loše volje jer je to privatno", kaže Bahadir.

Ovo je i bila glavna motivacija Juraja Ivana čiji je cilj bio da odvoji dosadna sitna kapitalistička veselja od impresivnih fotografija superbogatih. Na Instagramu se hešteg #rkoi koristi već četiri godine kako bi se izdvojile ekstravagantne objave milionera, ali vremenom se i tu počelo svašta da se pojavljuje, jer svako ima pravo da koristi taj hešteg.

U poslednje dve godine istraživanja su pokazala da što češće konzumiramo društvene mreže, to imamo snažniji poriv da sudelujemo u njima, da pišemo o sebi i da objavljujemo svoje stavove. Ivanu zato i smetaju kritičari njegove ideje:

"Oni su samo ljudi koji uživaju u svojim životima, baš kao i mi. Nema razloga mrzeti nekoga samo zato što ima nešto što vi nemate."

Kako je neslužbeno rekao, Apple je povukao aplikaciju "Rich Kids" iz ponude App Store zbog ‘"neprimerenog sadržaja".

(jutarnji.hr)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track