icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

TIK TAK: Zašto satovi u reklamama uvek pokazuju isto vreme?
Foto: BETA AP

Vreme teče

TIK TAK: Zašto satovi u reklamama uvek pokazuju isto vreme?

Zanimljivosti

Jeste li primetili da skoro svi analogni ručni satovi u reklamama pokazuju isto vreme, bez obzira o kojoj se marki radi? Preciznije, namešteni su na 10 sati i 9 minuta, a evo i zašto je tako.

Skoro svi ručni satovi sa kazaljkama u reklamama su namešteni na isto vreme, 10 sati i 9 minuta (u nekim slučajevima je to 10 i 10, ili 1 i 50). Reč je o nepisanom pravilu marketinga kojim se ističe marka sata, što potiče mušterije na kupovinu. Naime, ime proizvođača se najčešće nalazi na gornjem delu sata, a kada se kazaljke nameste na pomenutih 10 sati i 9 minuta, one savršeno uokviruju to ime.

 

Osim toga, tako nameštene kazaljke prave oblik smajlija koji kod kupaca subliminalno budi pozitivne vibracije.

 

(New York Times)

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...