icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

TIK TAK: Zašto satovi u reklamama uvek pokazuju isto vreme?

Vreme teče

TIK TAK: Zašto satovi u reklamama uvek pokazuju isto vreme?

Zanimljivosti

Jeste li primetili da skoro svi analogni ručni satovi u reklamama pokazuju isto vreme, bez obzira o kojoj se marki radi? Preciznije, namešteni su na 10 sati i 9 minuta, a evo i zašto je tako.

Skoro svi ručni satovi sa kazaljkama u reklamama su namešteni na isto vreme, 10 sati i 9 minuta (u nekim slučajevima je to 10 i 10, ili 1 i 50). Reč je o nepisanom pravilu marketinga kojim se ističe marka sata, što potiče mušterije na kupovinu. Naime, ime proizvođača se najčešće nalazi na gornjem delu sata, a kada se kazaljke nameste na pomenutih 10 sati i 9 minuta, one savršeno uokviruju to ime.

 

Osim toga, tako nameštene kazaljke prave oblik smajlija koji kod kupaca subliminalno budi pozitivne vibracije.

 

(New York Times)

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.