5 NAJČEŠĆIH TIPOVA LJUDI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: Neki se ponašaju kao da su NEVIDLJIVI, a OVI smatraju da su uvek oni NAJBITNIJI!
Foto: Profimedia

zanimljivo

5 NAJČEŠĆIH TIPOVA LJUDI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: Neki se ponašaju kao da su NEVIDLJIVI, a OVI smatraju da su uvek oni NAJBITNIJI!

Zanimljivosti -

Karakter ljudi može lako da se prepozna po tome kako se ponašaju na društvenim mrežama, tu odmah možete da prepoznate one koji su puni optimizma, vedrih pogleda na svet, ali i one kojima je baš sve crno pa su takve i njihove objave, negativne i naporne.

Neki ljudi se ponašaju kao da su nevidljivi, budu onlajn, recimo na Fejsbuku, ali gotovo nikada ništa ne objavljuju. No, tuđe objave svakodnevno prate - ništa im ne promakne. Postoje i pojedinci koji kao da pokušavaju da se dopadnu svima pa lajkuju stalno sve i svašta, prenosi "Huff post.com".

Tviter, Fejsbuk, displej, društvene mreže
foto: Profimedia

Kada bi ljude na društvenim mrežama morali da se svrstaju u pet kategorija, po karakterima, to bi izgledalo ovako:

1. Pametnjakovići

Oni uvek žele da ostave utisak nekog pametnog, pametnijeg od drugih - pa objavljuju ono za što misle da ostavlja takav dojam o njima. Očekuju lajkove, ali neće lajkovati tuđe objave. Uvereni su da su iz nekog razloga važniji od drugih.

Oni su zapravo arogantni i ne shvataju da je takvo ponašanje zapravo ograničeno. Ljudi širokog načina razmišljanja znaju kako nisu najpametniji i da uvek mogu od drugih ljudi da nauče nešto novo.

2. Ne znaju za intimu

To je vrsta ljudi koja na društvenim mrežama objavljuje baš sve o sebi. Svaki njihov korak mora da bude objavljen. Oni su u stanju da podelei sa svima čak i bizarne fotografije, tipa dok sede u toaletu, da se zna da su i tamo bili.

To su ljudi koji dopuštaju drugima da vide svaki delić njihovog života, a sve samo da bi imali više lajkova jer sa svakim lajkom se osećaju prihvaćenije, ispunjenije i važnije.

Devojka, Računar, Lap Top, Društvene Mreže, čet, Chat
foto: Profimedia

3. Poslovni tipovi

To su profesionalci koncentrisani isključivo na svoje proizvode ili usluge. Naravno, društvene mreže su odlična platforma za proširenje posla, ali ne treba preterivati.

Na društvenim mrežama ljudi žele da saznaju ponešto o nekome, kakav mu je život, kako razmišlja, što ga uveseljava itd. Da bi neko zainteresovao druge za svoje proizvode ili usluge, najprije mora da ih zainteresuje za sebe kao čoveka.

4. Selfi i samo selfi

Ovakve tipove je teško ne primetiti jer se sve vrti oko njih samih. Zavirite li im među fotografije, tamo ćete pronaći na stotine selfija i ništa više od toga. Čovek se tada zapita "Pa zar on/ona nema baš nikakvi drugih interesovanja u životu osim fotografisanja vlastitog odraza u ogledalu?".

Na primer, kada otputuju na neko zanimljivo mjesto, opet ćete videti samo njihov selfi - kao da smatraju kako su opet oni sami nešto najzanimljivije što se tamo može fotografisati.

5. Svađalice

To su ljudi koji šalju negativnu energiju stalno, ljudi za izbjegavanje. Samo bi se s nekime svađali, ostavljaju nepristojne komentare, objavljuju teme uz koje opet mogu izražavati svoju negativnost itd.

Oni imaju jaku potrebu da svima stavljaju do znanja da su uzrujani, da ih nije briga šts drugi misle, da su jadni zbog nečega... Uglavnom, gotovo svaki njihov potez kvari raspoloženje onoga ko vidi ono što objavljuju.

selfi, fotografija, drugarice, žurka
foto: Profimedia

Kurir.rs/A.A.

Bonus video:

00:06

MALA DŽEHVA SE UVIJALA U NIKAD KRAĆOJ HALJINI! Umalo sve ispalo, Teodora pokazala čime RASPOLAŽE i zapalila MREŽE!

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track