Najnovije vesti

DRŽITE DIJETU DOK JEDETE HAMBURGERE! Nova dijeta hara Holivudom i poznate ličnosti se KUNU u nju (JELOVNIK)
Foto: Shutterstock

i ovo je moguće

DRŽITE DIJETU DOK JEDETE HAMBURGERE! Nova dijeta hara Holivudom i poznate ličnosti se KUNU u nju (JELOVNIK)

Zdravlje

Nova dijeta koja hara Holivudom se naziva 16/8 i ona je gotovo savršena. Možete da jedete skoro sve.

 

Vreme za restrikciju hrane traje 16 časova, a u jelu može da se uživa osam sati. Da bi efekat bio potpuniji, jedan dan u nedelji posvećen je detoksikaciji i tada se unosi samo supa ili zeleni čaj, a za šest dana može da se skine od tri do pet kilograma.

 

foto: Profimedia

Vreme restrikcije obično traje od 20 časova do podneva narednog dana, ali možete i da ga menjate, u skladu sa vašim dnevnim rasporedom. Iako period restrikcije obuhvata i vreme doručka, pristalice ove dijete u tome vide prednost: organizam za to vreme crpi stare zalihe masti.

 

Ručak se obično tempira za 16 časova, kada se jede normalno, a večera za 19 časova, od kada telo do jutra ne dobija nikakvu hranu.

 

Ne treba zaboraviti da 16 časova gladovanja podrazumeva i fazu sna, pa ona prolazi brže i lakše nego što ste mislili. Pritom, tajna ishrane ovog režima nije samo u restrikciji hrane već i u tome što veliki deo ove faze dijete otpada na spavanje. A u tom procesu ljudsko telo nije potpuno neaktivno, naprotiv.

 

foto: Profimedia

U osmočasovnoj fazi koja podrazumeva ishranu organizma može se jesti gotovo sve. Dozvoljeni su čak i hamburgeri i pomfrit, ali ne treba preterivati. 

 

U periodu restrikcije, kada je poželjno uneti nula kalorija, dozvoljeno je ipak:

 

1. VODA, i to što više. Često mešamo osećaj gladi i žeđi, pa u nedostatku tečnosti posežemo za hranom.

 

2. ŽVAKA (bez šećera) – Mnogima pomaže u restriktivnoj fazi, kada u nedostatku hrane ipak nešto žvaću. Uz to, žvaka priprema digestivni trakt za budući unos hrane.

 

3. KAFA/CRNI ČAJ, jer smanjuju osećaj gladi. Ovi napici istovremeno sagorevaju masti.

 

foto: Profimedia

Primer jelovnika za jedan dan

 

Po ustajanju: voda ili čaj

 

Prvi obrok (kraj restriktivne faze): Ovsena kaša ili kajgana s integralnim hlebom + kafa/čaj

 

Užina (pre ručka): bademi, orasi, lešnici ili zdrav slatkiš poput bonžite

 

Ručak: pečena riba ili pileća prsa sa grilovanim povrćem

 

Užina: voćka po izboru, može čak i kolač ili sladoled

 

Večera (oko 18, 19 sati): kuvani krompir preliven maslinovim uljem, bareni brokoli, riba po izboru.

 

foto: Profimedia

 

Kurir.rs/Žena/Foto: Shutterstock

 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...