Najnovije vesti

GROŽĐE DIJETA: Skinite salo bez napora! 3 kg manje za samo 7 dana!
Foto: Pofimedia

DOVEDITE TELO DO SAVRŠENSTVA

GROŽĐE DIJETA: Skinite salo bez napora! 3 kg manje za samo 7 dana!

Žena

Novo istraživanje pokazuje da grožđe smanjuje upale i taloženje masnoća i jača antioksidativnu zaštitu organizma.
 

Prirodni sastojci u grožđu, poznati kao polifenoli, delotovrni su i pri zaštiti od metaboličkog sindroma.


Ako želite da oslabite, iskoristite sezonu grožđa, jer je ono melem za organizam. Bogato je vitaminima i mineralima, ubrzava metabolizam i čisti ga, a pritom stvara osećaj sitosti, pa nećete ni osetiti da ste na dijeti. Britanski nutricionista dr Ana Bins je osmislila poseban režim ishrane koji garantuje da ćete za samo sedam dana oslabiti tri kilograma. I to na prirodan način, bez muke. Potrebno je da se pridržavate plana, ali i da ne preterujete sa unosom šećera i soli, zaboravite na majonez i čokoladu. Suština dijete je da dnevno unosite 300-400 g grožđa, koje sadrži 200-280 kalorija, plus dodatnih 1.200 kalorija kroz ostale obroke na bazi mesa i ribe, povrć, voća, maslinovog ulja.

 

Nakon tri dana jelovnika koji vam predstavljamo, ponavljajte ga sve dok ne budete zadovoljni rezultatom.

 

foto: Profimedia

Prvi dan

 

Doručak: parče integralnog hleba, dve šnite pilećih prsa, 1 dl mleka, jogurta ili kefira

 

Užina: 200 g crnog grožđa

 

Ručak: 1 kuvano jaje, 250 g kuvanog povrća prelivenog maslinovim uljem i limunom, 40 g integralnog hleba

 

Užina: 200 g belog grožđa

 

Večera: 150 g pečene juneće šnicle, 40 g hleba, pire od jedne jabuke.

 

foto: Pofimedia

Drugi dan

 

Doručak: 50 g muslija po izboru, 2,5 dl jogurta ili kefira

 

Užina: 150 g belog grožđa

 

Ručak: 100 g pečenog belog mesa, 250 g barenog povrća začinjenog kašikom maslinovog ulja i limunom, 40 g integralnog hleba

 

Užina: 150 g crnog grožđa

 

Večera: 120 g grilovane ribe, 250 g salate od kukuruza i šargarepe, 50 g hleba

 

Treći dan

 

Doručak: voćni jogurt

 

Užina: 200 g belog grožđa

 

Ručak: 100 g testenine sa sosom od paradajza i dve kašike rendanog kačkavalja

 

Užina: voćna salata od grožđa, jabuka i krušaka

 

Večera: 150 g mladog sira, 250 g sirovog povrća sa maslinovim uljem i limunom, 40 g integralnog hleba.

 

foto: Pofimedia

 

(Kurir.rs, Foto: Profimeida)

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...