icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

MRŠAVLJENJE BEZ DIJETE: Uz ovakvu ISHRANU, moguće je!
Foto: profimedia

ZDRAV ŽIVOT

MRŠAVLJENJE BEZ DIJETE: Uz ovakvu ISHRANU, moguće je!

Žena

Želite da smršate? Kako biste ostvarili svoj cilj, za to vam nisu potrebne drastične dijete. Dovoljno je da smanjite porcije i unos namirnica koje goje i podstiču apetit i da ih zamenite hranom koja aktivira metabolizam. 

 

Jaja

Danas su odbačene teorije da jaja noćna mora za holesterol i da ih zbog toga treba u širokom luku izbegavati. Naprotiv, sve češće se ističu kao poželjna namirnica ako želite da smršate. Bogata su belančevinama i zdravim mastima - zasite vas iako nemaju puno kalorija.

foto: Profimedia

.

Zeleno lisnato povrće

Kelj, spanać i slično lisnato povrće nema puno kalorija i uglljenih hidrata, a bogata su vlaknima. Pored toga, ako tanjir napunite povrćem, to je sjajan način da pojačate obrok bez povećanja kalorija. Povrće je bogato  i antioksidansima.

foto: profimedia

Losos

Masna riba poput lososa ima malo kalorija, a sadrži i proteine i zdrave masti kao i brojne druge hranjive sastojke. Riba i morski plodovi osiguravaju značajnu količinu joda, koji je važan za pravilnu funkciju štiitne žlezde i održavanje optimalnog metabolizma.

Losos sadrži i visoki udeo omega-3 masnih kiselina, za koje je dokazano da pomažu kod smanjenja upale u organizmu koje su glavni krivac za razvoj  metaboličkih bolesti. Isto je i sa drugom masnom ribom.

foto: Profimedia

 

Mlada govedina i piletina

Novije studije pokazuju da neprerađeno crveno meso (sveže meso koje nije dimljeno ili obrađeno) ne povećava rizik od bolesti srca ili dijabetesa, kao ni raka. Sa druge strane, bogato je proteinima koji su bitan sastojak u ishrani.

foto: profimedia

 

Kuvani krompir

Krompir sadrži izuzetnu paletu hranjivih sastojaka. Vrlo je bogat kalijumom, koji ima značajnu ulogu u snižavanju krvnog pritiska. Posebno je koristan kuvani krompir jer će vas lako zasititi.  

Kada ga skuvate, ostavite da se neko vreme hladi, jer tada otpušta velike količine štetnih materija. 

foto: Profimedia

Pasulj 

Pasulj sadrži veliku količinu proteina i vlakana - dva bitna hranjiva sastojka. Bitno je samo da ga pravilno pripremite i odbacite prve vodu u kojoj ste ga kuvali. 

foto: profimedia

Supa

Obroci i dijete s niskom gustinom energije podstiču ljude da jedu manje kalorija. Većina te hrane sadrži puno vode, poput povrća i voća.

foto: profimedia

Sveži kravlji sir

Odličan način za povećanje unosa proteina je da konzumiranje svežeg sira koji sadrži vrlo malo ugljenih hidrata i masti. Sveži sir će vas brzo zasititi, uz relativno malo kalorija. Sir je bogat kalcijuom, koji ima značajnu funkciju u sagorevanju masti.

foto: profimedia

Voće

Brojna istraživanja pokazala su da ljudi koji jedu dosta voća i povrća su zdraviji od onih koji prednost daju drugim vrstama hrane. To se posebno odnosi na voće koje nema visok nivo šećera.

foto: profimedia

Kupus

Samo je 20 kalorija u 100 grama kupusa, a da bi ga telo primilo potrebno mu je i trostruko više kalorija. Za kuvani kupus telo će potrošiti dvostruko više. Odličan je izvor vitamina C, betakarotena i vitamina A, kao i minerala.

foto: profimedia

 

(Kurir.rs/ 24.hr, Foto: Profimedia)

 

 

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

 

(KURIR TV) SMRŠAO BEZ DIJETE: Ovo je program za 45 kg manje za pet meseci!

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.