icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

SAVRŠENA POZADINA ZA DVE NEDELJE: Ako usvojite ove savete, uspećete!
Foto: profimedia

uz malo truda

SAVRŠENA POZADINA ZA DVE NEDELJE: Ako usvojite ove savete, uspećete!

Žena

Želite da zablistate za praznike koji su pred nama i fascinirate svojom pozadinim, sad je pravo vreme da nešto preduzmete.

Da bi došli do savršene guze u samo dve nedelje, potrebno je da sledite i dva pravila - određene vežbe i određenu hranu.

 

Kako bi učinak vežbanja bio bolji i brži, važno je prilagoditi i ishranu. Ne jedite previše proteina, odnosno pažljivo ih  birajte. Naime, izbegavajte one iz masnog crvenog mesa, mlečnih proizvoda i žumanca. Jedite proteine iz tunjevine i drugih riba, piletine, svežeg sira, soje, i morske hrane..

Smanjite unos ugljenih hidrata koji se nalaze u hrani bogatoj belim brašnom i šećerom. Jedite tamni pirinač, ovsene pahuljice, krompir... U ishranu uvrstite riblje i maslinovo ulje, badem, orahe i maslac od kikirikija.

foto: profimedia

 Izbegavajte prženu hranu, grickalice, čips, margarin, crveno meso, kožicu od piletine, punomasne mlečne proizvode, sladoled, maslac, kokosovo ulje...

 

Povećajte unos svežeg voća. Svaki dan pojedite najmanje jedan komad voća, a preporuka je tri do pet komada. Vlakna iz voća držaće vas sitima, a u isto vreme nećete uneti puno kalorija.

 

I ne zaboravite na povrće jer je prepuno vlakna, vitamina i minerala. Osim toga, ima malo kalorija. Posebnu pažnju usmerite na brokuli, spanać, kelj i drugo zeleno povrće.

foto: profimedia

(Kurir.rs/ 24.hr, Foto: Profimedia)

 

 POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

Smršajte bez vežbanja, gladovanja i odricanja: 3 moćna napitka munjevitom brzinom tope masne naslage

 

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.