icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

ČETVOROMINUTNI KUĆNI TRENING može da zameni SAT VREMENA TERETANE, ako radite ovih 5 VEŽBI!
Foto: Profimedia

put do izvajne figure nikada nije bio lakši

ČETVOROMINUTNI KUĆNI TRENING može da zameni SAT VREMENA TERETANE, ako radite ovih 5 VEŽBI!

Žena

Iscrpljujući treninzi u teretani ne odgovaraju svima, a i ponekad se jednostavno nema vremena za to. Ali to nije razlog da se potpuno odreknete treninga.

 

Predlažemo da probate kompleks vežbi, za koji će vam biti potrebno ne više od 5 minuta. Ako prilikom trčanja vi trošite 150 kalorija za sat, ove vežbe omogućavaju sagorevanje 600 kalorija za samo nekoliko minuta, ako sve uradite ispravno.

 

foto: Profimedia

1. Čučnjevi (60 sekundi) 


Raširite noge do širine ramena ili nešto više. Spuštajte se u čučanj, tako što kukovima idete što više nazad, kao da želite da sednete na stolicu. Spuštajte se što više možete, trudeći se da vam leđa ostanu ravna, a ne savijena. Vratite se u početni položaj, naprežući mišiće nogu i zadnjice.

 

foto: Profimedia

2. Sklekovi (30 sekundi)


Zauzmite položaj karakterističan za sklek. Ruke treba da budu u širini ramena, a ramena, stopala i kolena u istoj ravni. Lagano se spuštajte, savijajući ruke i trudeći se da vam laktovi budu uz telo. Vratite se u početni položaj. Ova vežba je veoma dobra sa mišiće grudi i za tricepse.

 

3. Trčanje u mestu u ležećem položaju (30 sekundi)


Ovo je složena vežba koja zateže trbušnjake i pomaže topljenju kalorija. Početni položaj je isti kao kod sklekova. Napregnite stomačne mišiće, podignite desnu nogu i lagano je primaknite grudima. Vodite računa o položaju leđa i bedara. Ona moraju biti fiksirana. Vratite se u početni položaj i ponovite to isto levom nogom.

 

4. Iskorak (60 sekundi) 


Raširite noge do širine ramena, a ruke stavite na struk. Levom nogom napravite dubok iskorak, pritom noga u kolenu treba da bude 90 stepeni, a koleno desne da skoro dodiruje pod. Potom se blago odgurnite prednjom nogom i vratite se u početni položaj. Ovo isto ponovite i desnom nogom. Kod ove vežbe je veoma važno da vam leđa budu u vertikalnom položaju.

 

foto: Profimedia

 

5. Skokovi (45 sekundi)


Vežba „skakač“ («Jumping Jack») kao što je poznato spada u kurs vojne pripreme u SAD, jer povećava fizičku i aerobnu izdržljivost. U početnom položaju ruke se nalaze uz telo. Poskočite, istovremeno šireći noge u stranu i podižući ruke iznad glave. Brzim skokom vratite se u početni položaj i ponovite vežbu.


Ovakav brz, intervalni trening veoma je efikasan. Zahvaljujući brzom tempu, velika količina kalorija se topi za vrlo kratko vreme.

 

 

 

 

(Kurir.rs/Uspesnazena.com)

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.