icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.


Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

TOP SAVETI ZA MRŠAVLJENJE: Evo kako da dovedete liniju u red  bez dijeta i izgladnjivanja!
Foto: profimedia

nije teško

TOP SAVETI ZA MRŠAVLJENJE: Evo kako da dovedete liniju u red bez dijeta i izgladnjivanja!

Žena

Ako i vi radite 8 do 10 sati dnevno, verovatno vam je dijeta na poslednjem mestu. Navodimo, zato, par saveta, nadajući da će vam pomoći da napokon ostvarite svoj cilj. 

 

Dovedite kuhinju u red

Znamo da će ovo biti užasno mukotrpno, ali pokušajte da sortirate svu hranu u vašoj kuhinji. Otarasite se one koja obiluje praznim kalorijama, a kvalitetne namirnice stavite na dohvat ruke.

Odredite vreme za vežbanje

Jednostavno unesite termin u podsetnik na telefonu ili ga zapišite u notes – veće će biti šanse da ćete se držati plana.

Pripremite obroke unapred

Odvojite par sati tokom vikenda za pripremanje obroka za sledeću nedelju, ili makar odredite od kojih namirnica ćete praviti obroke - neka budu što jednostavniji. Namirnice koje mogu da stoje par dana u frižideru biće najbolja opcija.

 

foto: profimedia

Ne oslanjajte se na šećer i kofein

Jutarnja kafa je jedno, ali ako je pijete prečesto, onda je to nešto sasvim drugo. U stresnim trenucima i tokom žurbe ljudi obično posežu za slatkišima ili slanim i masnim grickalicama kako bi na brzinu svom telu pružili energiju. Međutim, u pitanju je velika zabluda – to će vas samo učiniti još umornijim.

Nosite zdrave grickalice svuda sa sobom

Nosite orašaste plodove, jogurt, energetske pločice (bez dodatka šećera), ili bilo šta zdravo što može da stane u torbu svuda sa sobom. Ili jednostavno na poslu napunite fioku radnog stola kvalitetnim namirnicama.

Nađite partnera za vežbanje

Ne samo da će vam zbog toga trening brže proći, već su manje šanse da ćete preskočiti naredni znajući da vas neko čeka. Držite sportsku opremu kod ulaznih vrata od stana Ili u kolima, ili u radnom stolu na radnom mestu. U svakom slučaju – gde god će vam biti u vidokrugu i na dohvat ruke jer su veće šanse da će vas dodatno motivisati za fizičku aktivnost.

 

foto: profimedia

 

(Kurir.rs/SuperŽena, Foto: Profimedia)

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...