icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

OVU VEŽBU RADITE SAMO 10 MINUTA DNEVNO: Držite noge podignute uz zid, a evo kojih 5 pozitivnih promena u ZDRAVLJU vas čekaju!
Foto: Profimedia

KORISNO ZA ZDRAVLJE

OVU VEŽBU RADITE SAMO 10 MINUTA DNEVNO: Držite noge podignute uz zid, a evo kojih 5 pozitivnih promena u ZDRAVLJU vas čekaju!

Žena

Ovo nije obična vežba, već prava terapija. Slična je jogi, čiji je cilj da uspostavi vezu između tela i duha, a takođe je veoma korisna i za cirkulaciju.

 

Nemojte se plašiti da isprobate nešto novo. Ova vežba neće uticati na vašu figuru, niti će učiniti vaše noge lepšim, ali će vam pomoći da se bolje osećate i fizički i psihički, što je takođe veoma važno.

 

5 korisnih efekata ove vežbe:

 

- Smanjuje otok u nogama

 

-Otklanja sindrom umornih nogu

 

-Poboljšava varenje

 

-Opušta nervni sistem

 

-Doprinosi psihičkom miru.

 

foto: Profimedia

 

Izvođenje vežbe:

 

Pronađite mirno mesto i izdvojte 10 minuta koje ćete posvetiti sebi. Potrebno je da obezbedite uslove koji će vam omogućiti da zatvorite oči i odmorite se. Ako u isto vreme budete pričali telefonom ili čitali poruke, nećete postići isti efekat.

 

Lezite na leđa, butine bi trebalo da budu 15 do 50 centimetara udaljene od zida. Savijte noge u kolenima i oslonite se petama uz zid. Ukoliko se butine nalaze pod pravim uglom u odnosu na leđa, tada će zadnjica biti na ispravnom rastojanju od zida. Ispravite noge i oslonite se na zid čitavom površinom stopala. Ne savijajte noge u kolenima i opustite ih. Stavite jastuk pod glavu (ili leđa). Trebalo bi da vam bude jako udobno. Zatvorite oči i dišite.

 

Stavite jedan dlan na stomak, a drugi na srce. Budite svesni svog disanja. Udišite brojeći do 2, a izdišite brojeći do 4. Zadržite se u ovom položaju 10 minuta zatvorenih očiju. Dišite i opustite se.

 

foto: profimedia

Kurir.rs/Novi.ba, Foto: Profimedia

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.