icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

BERBERI SPALIO GARDEROBU U VREDNOSTI 3,5 MILIJARDI DOLARA: Uništili torbe, šalove, parfeme, a razlog će vas ŠOKIRATI!
Foto: Profimedia

ŠTITE ROBNU MARKU

BERBERI SPALIO GARDEROBU U VREDNOSTI 3,5 MILIJARDI DOLARA: Uništili torbe, šalove, parfeme, a razlog će vas ŠOKIRATI!

Žena

Luksuzna modna marka Barberi uništila je neprodatu garderobu, šalove, torbe i parfeme vredne 28,8 miliona funti (više od 3,5 milijardi dinara) kako bi „zaštitili brend".

 

To je za šest odsto veća nego vrednost uništene robe, od one koju je kompanija uništila prošle finansijske godine.

 

Modne firme, među kojima je i Barberi, uništavaju neželjene proizvode kako bi sprečili krađu ili jefitniju prodaju svojih stvari.

foto: Profimedia

Iz Barberija navode da je energija od spaljivanja svojih proizvoda sačuvana, zbog čega je čitava akcija ekološki prihvatljiva. Kako kažu, prošla godina je bila neobična jer su morali da unište veliku količinu parfema posle potpisivanja novog ugovora sa američkom kompanijom Koti, koja proizvodi kozmetiku.

 

Pošto će Koti napraviti novu zalihu, Barberi je morao da uništi proizvode - uglavnom parfeme - u vrednosti od 10 miliona funti (1,3 milijarde dinara).

Barberi ima pažljive procese kako bismo minimalizovali količinu viška zaliha koje napravimo. U slučajevima kada je neophodno uništavanje proizovda, to radimo na odgovoran način i nastavljamo da tražimo načine da smanjimo naš otpada", kaže portparol Barberija.

 

Tokom proteklih nekoliko godina Barberi je dosta radio na tome da njihov brend ponovo postane ekskluzivan, nakon faze u kojoj su „svoj znak lepili na sve što su mogli", kaže glavna predavačica na modnom biznisu Univerziteta Mančester MET Marija Meloun.

 

Prema njenim rečima, uništavanje neželjenih proizvoda je deo tog procesa.

„To rade da tržište ne bi bilo preplavljeno popustima", kaže Marija Maloun.

„Ne žele da Barberi proizvodi dođu u ruke nekoga ko bi ih prodavao na popustu i time devalvirao brend."

foto: Profimedia

Kurir.rs/BCC

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.