BERBERI SPALIO GARDEROBU U VREDNOSTI 3,5 MILIJARDI DOLARA: Uništili torbe, šalove, parfeme, a razlog će vas ŠOKIRATI!
Foto: Profimedia

ŠTITE ROBNU MARKU

BERBERI SPALIO GARDEROBU U VREDNOSTI 3,5 MILIJARDI DOLARA: Uništili torbe, šalove, parfeme, a razlog će vas ŠOKIRATI!

Žena -

Luksuzna modna marka Barberi uništila je neprodatu garderobu, šalove, torbe i parfeme vredne 28,8 miliona funti (više od 3,5 milijardi dinara) kako bi „zaštitili brend".

To je za šest odsto veća nego vrednost uništene robe, od one koju je kompanija uništila prošle finansijske godine.

Modne firme, među kojima je i Barberi, uništavaju neželjene proizvode kako bi sprečili krađu ili jefitniju prodaju svojih stvari.

foto: Profimedia

Iz Barberija navode da je energija od spaljivanja svojih proizvoda sačuvana, zbog čega je čitava akcija ekološki prihvatljiva. Kako kažu, prošla godina je bila neobična jer su morali da unište veliku količinu parfema posle potpisivanja novog ugovora sa američkom kompanijom Koti, koja proizvodi kozmetiku.

Pošto će Koti napraviti novu zalihu, Barberi je morao da uništi proizvode - uglavnom parfeme - u vrednosti od 10 miliona funti (1,3 milijarde dinara).

Barberi ima pažljive procese kako bismo minimalizovali količinu viška zaliha koje napravimo. U slučajevima kada je neophodno uništavanje proizovda, to radimo na odgovoran način i nastavljamo da tražimo načine da smanjimo naš otpada", kaže portparol Barberija.

Tokom proteklih nekoliko godina Barberi je dosta radio na tome da njihov brend ponovo postane ekskluzivan, nakon faze u kojoj su „svoj znak lepili na sve što su mogli", kaže glavna predavačica na modnom biznisu Univerziteta Mančester MET Marija Meloun.

Prema njenim rečima, uništavanje neželjenih proizvoda je deo tog procesa.

„To rade da tržište ne bi bilo preplavljeno popustima", kaže Marija Maloun.

„Ne žele da Barberi proizvodi dođu u ruke nekoga ko bi ih prodavao na popustu i time devalvirao brend."

foto: Profimedia

Kurir.rs/BCC

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track