icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

LAKO DO RAVNOG STOMAKA: Ne treba vam dijeta! Jedite OVIH 6 namirnica i bićete oduševljene!
Foto: Profimedia

ishranom do ravnog stomaka

LAKO DO RAVNOG STOMAKA: Ne treba vam dijeta! Jedite OVIH 6 namirnica i bićete oduševljene!

Žena

Sve žene žele da imaju ravan stomak, ali nekim to ne polazi za rukom. Teretana je samo 30% vitke linije, a ishrana čini preostalih 70%.

 

Ovih 6 namirnica su odlične za postizanje ravnog stomaka.

 

Ovsene pahuljice

Ubacite u njih maline, banane, jabuke orašaste plodove, cimet i med i imaćete doručak koji će vas držati do ručka bez da pomislite na hranu u bilo kojem trenutku. Spomenimo i to da zob obiluje vlaknima koja usporavaju probavu ugljenohidrata čime se smanjuje nivo šećera u krvi, a to u stvara osećaj sitosti. I konačno, ako će vam nešto podstaaći robavu onda je to kombinacija voća i pahuljica.

foto: Profimedia

 

Jaja

Kada smo kod doručaka koji drže ceo dan ne možemo zaobići jaja. Najbolje bi ih bilo napraviti kao kajganu na malo maslinovog ulja, a što se tiče broja jaja, možete ih pojesti čak četiri ili pet.

 

Maslinovo ulje

Maslinovo ulje je pravi odabir za bilo koji tip dijete. Obiluje omega 3 masnim kiselinama koje i pospešuju sagorevanje masti i kalorija.

 

Voće i povrće

Najbolja stvar kod voća i povrća je što ga u obliku salata možete jesti u neograničenim količinama. Ne treba vam puno da ih pripremite, dovoljna vam je tek kap ulja i sirćeta da poboljšaju ukus, a daju osećaj sitosti, pogotovo ako u njih stavite koju kockicu sira.

foto: Profimedia


Jogurt

Bilo da odaberete običan jogurt, kefir, acidofil, kiselo mleko ili popularan grčki jogurt nećete pogrešiti. Osim što pruža osećaj sitosti, pogotovo kada u njega ubacite sušeno voće i žitarice, podstiče probavu kao ništa drugo. Dobro ga je i staviti u smuti jer ćete dobiti puniji obrok. Bolje je da takvo nešto koristite kao međuobrok, nego grickalice.

 

Riba

Osim što obiluje omega 3 masnim kiselinama koje ubrzavaju metabolizam i pospešuju sagorevanje masti, ribu možete pripremati na način koji ne uključuje puno ulja. Recimo možete je peći u aluminijskoj foliji u rerni, prelivenu tek s par kapi maslinovog ulja i limuna. Peršun je naravno obavezan i zbog ukusa i zbog činjenice da je pravi ‘čistač’ organizma. S druge strane možete kupiti dimljeni losos pa ga samo staviti na raženi hleb s takođe par kapi maslinovog ulja i limuna po želji. U tom je slučaju hleb najbolje istostirati jer će više zasititi, a i ko bi odolio njegovom hrskavom ukusu.

foto: profimedia

Kurir.rs/Dnevno.hr/Foto: Profimedia

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.