icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

ŽENE SE PALE NA OVIH 9 ČUDNIH STVARI KOD MUŠKARACA: Priznale su šta ih sve privlači, a nema veze sa izgledom! Ovo je HIT!
Foto: Profimedia

KO BI REKAO

ŽENE SE PALE NA OVIH 9 ČUDNIH STVARI KOD MUŠKARACA: Priznale su šta ih sve privlači, a nema veze sa izgledom! Ovo je HIT!

Žena

Kažu da se o ukusima ne raspravlja i zaista, ne postoji univerzalno pravilo privlačnosti suprotnom polu, ali naučnici sada tvrde kako su neke karakteristike generalno privlačnije nego druge.

 

Ova otkrića će razuveriti one koji veruju da žene na muškarcima primećuju samo mišiće i osmeh.

 

foto: Profimedia

Dobar posao

 

Nije iznenađenje da vaš izbor zaposlenja može uticati na vaš ljubavni život. Aplikacija za upoznavanje to zna bolje od svih i napravila je popis najprivlačnijih zanimanja suprotnom polu. Top pet možda izgleda očekivano i stereotipno. Muškarci u uniformama (piloti, vatrogasci…), preduzetnici, lekari i javne osobe najbolje su prošli kod žena.

 

Pas kao kućni ljubimac

 

Sproveden je eksperiment s dve skupine muškaraca. Jedni su bili neverni i skloni svađama s partnerkom, dok su drugi naporno radili i brinuli se o deci. Uprkos činjenici da su ovi iz prve skupine imali ružne osobine, ako su imali psa, automatski su bili privlačniji ženama, čak i više nego vlasnici pasa iz druge skupine. Briga o psu čini muškarce srećnijima i opuštenijima, šalje signal da su spremni za ozbiljnu vezu.

 

foto: Profimedia

Majica sa slovom T

 

Nije šala! Istraživanje je pokazalo da najobičniji detalj na majici može privući žensku pažnju. Autori tvrde kako su muškarci u beloj majici kratkih rukava s ispisanim velikim crnim slovom "T" na prednjoj strani za 12 posto privlačniji ženama. Takav učinak objašnjavaju iluzijom koju takva majica stvara. Ramena u njoj izgledaju šire, a struk uže. Taj je oblik tela ženama najprivlačniji.

 

Delo Džordža Klunija

 

Žene preferiraju starije muškarce, pokazalo je istraživanje. To je objašnjeno činjenicom da žene traže finansijski nezavisne i šarmantne muškarce koji ih mogu zaštititi. Kako stare, muškarci imaju više prilika za poboljšanje društvenog statusa i bankovnog računa. Psiholozi to nazivaju "delom Džordća Klunija". Žene se pored uspešnog starijeg muškarca osećaju samopozdanije.

 

foto: Profimedia

Glumljenje nedostižnog

 

Takav nastup zaista može povećati interes nežnijeg spola. Nesigurnost u signale koje im šalju muškarci, zbog čega ne znaju sviđaju li im se ili ne, čini da su im oni još privlačniji. Žena ne može da izbaci iz glave muškarca za kog nije sigurna da je li je ili nije bacio oko na nju. Ključno je na početku veze zadržati dozu tajanstvenosti.

 

Rezervisanost

 

Žene preferiraju muškarce sa stavom, one koji se ne smeškaju stalno, već pokazuju određenu dozu agresije i promenjivog su raspoloženja. Ocenile su sreću na licu najmanje privlačnom osobinom, što dokazuje jedan od najslavnijih stereotipa kako žene vole "loše momke". Ali to važi samo kod prvog dojma. Kasnije im je bitno da njihov odabranik bude dobar suprug i otac.

 

Dubok i pospan glas

 

Žene su u istraživanju izabrale duboke muške glasove kao atraktivnije. Objašnjenje je i ovdje logično. Dubina glasa najčešće ima veze s telesnom građom. Muškarci vole žene visokog glasa jer im to sugeriše kako imaju sitno telo. S druge strane, žene vole da čuju dublji glas jer im je indikator snažne telesne građe. 

 

foto: Profimedia

Crvena odeća

 

Ženama su najprivlačniji muškarci u crvenom. Ta boja ima značajnu ulogu u muško-ženskim odnosima. Ljudi različitih kultura povezuju crvenu boju s ljubavlju i strašću. Ona upućuje i na moć te snagu. Simbol je autoriteta i visokog društvenog statusa.

 

Fotografije

 

Muškarci mogu privući žensku pažnju jednostavnom manipulacijom statusa na fotografijama. Dokazano je da ista osoba u istoj odeći i istog izraza lica može izgledati znatno privlačnije ako stoji pored skupocenog automobila. Zanimljivo, to ne važo u obrnutom slučaju, što znači da muškarcima društveni status žene nije toliko bitan.

 

foto: Profimedia

Kurir.rs/Net.hr, Foto: Profimedia

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.