Iz greške u grešku

Iz greške u grešku

Komentar dana -

Kada je Vlada Srbije platila reklamu na CNN da privuče strane investitore, kao najveći kvalitet istakla je jeftinu i kvalitetnu radnu snagu.

Posledica toga je da u pojedinim fabrikama koje drže strani investitori „tim kvalitetnim radnicima“ udaraju recke i meri im se vreme za svaki odlazak u WC kako bi ga nadoknadili.

O tome svi ćute iako smo te investitore častili pozamašnom svotom novca za svakog tog radnika kog su zaposlili.Kada Vlada Srbije odluči da stranim turistima pokaže znamenitosti svoje zemlje, ona iz budžeta uzme 120 miliona dinara (milion evra) da podmaže turističke agencije da dovode strance u Srbiju. Kao da im to nije osnovna delatnost.

Po toj logici mogli bi da daju stimulaciju i frizerima za svakog ošišanog stranca, muzejima i pozorištima za svakog posetioca koji prekorači njihov prag, taksistima za svakog prevezenog putnika, hotelima za svakog gosta koji prespava pod njihovim krovom... Zašto su turističke agencije privilegovane? Nadležni rekoše da će nam se svaki uloženi dinar višestruko isplatiti.

Pa isplatio bi se i kad bismo ih uložili u promociju srpskih prirodnih, kulturnih i duhovnih blaga u svetu. Kad bi za njih znali, strance ne bismo morali da vučemo za rukav da dođu. Od ovih grešaka neko će imati koristi, ali sigurno ne oni radnici s početka priče.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track