DANI KOMUNIKACIJA: U Rovinju dodeljene nagrade za najefikasnije marketinške kampanje
Foto: Fonet David Zafirovic.

Effie 2015

DANI KOMUNIKACIJA: U Rovinju dodeljene nagrade za najefikasnije marketinške kampanje

InfoBiz -
Zlatni Effie je Imago osvojio za kampanju povodom 120 godina Saponije - ‘Nestale čarape’, a Srebrni Effie za kampanju humanitarnog karaktera Suglasnik za život, koja podstiče ljude na javno pokazivanje stava o doniranju organa

ROVINJ - U sklopu Dana komunikacija u Rovinju dodeljene su nagrade za najefikasnije marketinške kampanje tokom proteklih godinu dana – Effie 2015.

Imago reklamna agencija, koja je na prošlogodišnjoj IdejiX odnela titulu Agencije godine, sada je s osvojenom Grand Prix nagradom, dva Zlatna i jednim Srebrnim Effijem postala pobednik i dokazala da kreativnost njihovih kampanja donosi i najbolje prodajne rezultate, navodi se u saopštenju.

Effie Grand Prix, kao i Zlatni Effie u kategoriji hrane je dodeljen Čipi Čips kampanji CROmpiri koja na duhovit način, koristeći hrvatske stereotipe ističe jedinstvenost ovog proizvoda, a to je da sadrži 100% hrvatski krompir.

Zlatni Effie je Imago osvojio za kampanju povodom 120 godina Saponije - ‘Nestale čarape’, a Srebrni Effie za kampanju humanitarnog karaktera ‘Suglasnik za život’ koja podstiče ljude na javno pokazivanje stava o doniranju organa.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track