UDRUŽIVANJE: Adrija medija grupa i Štirija medija najveći medijski partneri u regionu
Foto: Marina Lopicic

Adrija medija zagreb postala član austrijsko-srpske porodice

UDRUŽIVANJE: Adrija medija grupa i Štirija medija najveći medijski partneri u regionu

InfoBiz -
Naša medijska kuća od juče je vlasnik 75 odsto akcija „Adrija medija Zagreb“. Hrvatsku firmu vodiće zajedno sa Štirijom

BEOGRAD - „Adrija medija grupa“, vodeća medijska kompanija zapadnog Balkana, postala je vlasnik 75 odsto akcija „Adrija medije Zagreb“, u čijem portfoliju se nalaze najuspešniji magazini: Stori, Kosmopoliten, El, Nešenel džiografik, Sensa i mnogi drugi.Lider na tržištuUspešnim poslovnim potezom ostvareno je i partnerstvo sa „Štirija medija grupom“, koja ima 25 odsto vlasništva u pomenutoj hrvatskoj medijskoj kući i ima dominantnu poziciju na tamošnjem tržištu dnevnih novina i veb-portala. „Štirija“ je proboj napravila zahvaljujući pre svega izuzetnom uspehu glavnih listova 24 sata, Večernji list, Poslovni dnevnik i Njuškalo. Ugovorom koji je juče potpisan u Zagrebu stvorena je vodeća regionalna medijska kompanija, lider na tržištu magazina i veb-komunikacija.Aleksandar Rodić, CEO „Adrija medija grupe“, izjavio je da ova kompanija, kao jedna od vodećih medijskih kompanija zapadnog Balkana, uspešno nastavlja sa ostvarivanjem svojih vizija i ciljeva.

Ivona Čulo
Ivona Čulo

Nastavak saradnje- Veliko nam je zadovoljstvo što ćemo u budućnosti nastaviti regionalnu saradnju s partnerom kao što je „Štirija medija grupa“ i zajedno raditi na daljem razvijanju kompanije „Adrija medija Zagreb“. Čvrsto verujemo u hrvatsko tržište, koje ima sve potencijale za razvoj medijskog poslovanja. Uvereni smo da zajednički, u partnerskim odnosima sa „Štirijom“, možemo nastaviti sa uspešnim razvojem magazina, veb-portala i video-sadržaja. Sigurni smo da je budućnost zdravog poslovanja u povezanosti regije, jačanju regionalnog poslovanja i stvaranju regionalnih partnerstava - rekao je Rodić. sa njim se slaže i Ivona Čulo, izvršna direktorka „Adrija medija Zagreb“.Najbolje za korisnike- „Adrija medija Zagreb“ već godinama ima jasnu poziciju tržišnog lidera u segmentu glosi magazina u Hrvatskoj. U skladu s dugoročnom strategijom, kompanija se poslednjih godina pretvorila u fabriku sadržaja, koji se nudi na različitim platformama - od najkvalitetnijih internacionalnih i domaćih magazina do digitalnih medija, B2B projekata, s ciljem da se krajnjem korisniku ponudi što kvalitetniji sadržaj - istakla je Čulo.„Adrija medija grupa“ ima multimedijalni portfolio sa 18 štampanih i 14 digitalnih izdanja, koja čita 11 miliona ljudi.

Aleksandar Tojč, „Adrija medija Zagreb“
Aleksandar Tojč, „Adrija medija Zagreb“

„Adrija medija Zagreb“Saradnja s punim poverenjemIz „Adrija medije Zagreb“ navode da u saradnju sa „Adrija medija grupom“ ulaze s velikim poverenjem u CEO AMG Aleksandra Rodića.- Uvereni smo da se s novom vlasničkom strukturom ništa neće promeniti u načinu poslovanja AMZ, koji je i dosad bio prepoznat kao tržišni lider u segmentu visokokvalitetnih časopisa sa svetskom reputacijom, te inovator kako u pogledu startap projekata, tako i u digitalizaciji medija i organizaciji vrhunskih događaja. Upravo iz tog razloga dosadašnji vlasnici zahvaljuju celom timu AMZ za duge godine uspešne saradnje - istakao je dr Aleksandar Tojč, predsednik uprave kompanije „Adrija medija Zagreb“ i „Adrija medija holdinga“.

Klaus Švajghofer, „Štirija medija grupa“
Klaus Švajghofer, „Štirija medija grupa“

„Štirija medija grupa“Kompetentan i iskusan poslovni partnerAustrijska „Štirija medija grupa“ saopštila je da se ovim partnerstvom sa „Adrija medija grupom“ nizu uspeha „Štirije“ dodaje i vodeća pozicija na tržištu magazina i portala u regiji.- Zahvaljujemo našim dosadašnjim partnerima u „Adrija mediji Zagrebu“, uglednim evropskim kompanijama „Sanoma“ i „Gruner und Ja“, na dobroj saradnji proteklih godina. Raduje nas što njihovu ulogu preuzima kompetentan i iskusan poslovni partner, s kojim ćemo zajedno nastaviti da razvijamo hrvatsko tržište magazina - izjavio je ovim povodom Klaus Švajghofer, član uprave „Štirija medija grupe“.

Najuspešniji dnevni list i magazini... Izdanja „Adrija medija grupe“
Najuspešniji dnevni list i magazini... Izdanja „Adrija medija grupe“

Nino Brajović, UNSRADOSNA VEST- Raduje nas što je srpska medijska kompanija „Adrija medija grupa“ postala vlasnik 75 odsto „Adrija medija grupe Zagreb“. Najzad je jedna srpska kompanija znatno iskoračila na hrvatsko tržište. Želimo da istaknemo da je to uspeh i rezultat dobrog rada ne samo menadžmenta i vlasnika naše kompanije nego i brojnih kolega i saradnika - poručio prvi čovek UNS.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track