KRVAVA DRAMA: Vozaču džipa motor se ugasio nasred pruge!

Mašinovođa nije stao, vozač nije hteo da čeka

KRVAVA DRAMA: Vozaču džipa motor se ugasio nasred pruge!

Crna Hronika -
Kobni trenutak: Pretpostavlja se da se Jovan Ursulović (56) uspaničio, pa da je pustio kvačilo. Mašinovođa Stanislav Kitić (51) imao naredbu da se zaustavi na prelazu

ZAJEČAR - Morao je da stane!

Vozaču džipa (56) Jovanu Ursuloviću, koji je s prijateljima Nenadom Cvetkovićem (53), Miletom Đorđevićem (63) i Srboljubom Popovićem (53) poginuo kad je u njihov automobil kod Zaječara udario putnički voz iz Negotina, nasred pružnog prelaza ugasio se motor, prvi su nalazi nesreće. Pretpostavlja se da se Ursulović uspaničio kad je ispred sebe video lokomotivu, koju je mašinovođa Stanislav Kitić (51), prema pisanoj naredbi, morao da zaustavi!Nije kočio- Video sam džip kako juri prema rampi. Branici su bili spušteni i verovao sam da će se zaustaviti ispred prelaza. Međutim, iznenada se našao na koloseku. Dotle nisam kočio, a kad sam pokušao, bilo je već kasno. Pri dolasku na prelaz nisam koristio mobilni i ni sa kim nisam razgovarao - izjavio je, kako saznajemo, neposredno posle udesa mašinovođa Kitić.Njegov kolega, koji je bio dežuran na rampi u vreme nesreće, ubeđen je da je automobil „zakazao“ baš na koloseku.- Verujem da se vozač džipa uspaničio kad je video voz da se ne zaustavlja. Naime, vozači su navikli da voz zastane pre prelaza, pa često prelaze kolosek pred lokomotivom. Vozač je tu morao polako da ide, ali kad je video lokomotivu, verovatno je pustio kvačilo i motor se ugasio. Panično je pokušao da ga startuje, ali voz je bio brži - rekao je za Kurir železničar s rampe, koji nije želeo da mu se objavi ime.Nije pričao telefonomVoz se, prema tahografu, do udara kretao brzinom od 59 kilometara na sat. Posle udara nosio je džip još 150 metara, nakon čega se zaustavio.- Voz je prednjim branikom poduhvatio džip i nosio ga dok se nije ukočio. Jedan čovek je ispao iz kola, a ostala trojica bila su zarobljena u zgužvanom limu. Moj kolega je spustio branike rampe i pri dolasku je bio okrenut prema vozu, tako da nije mogao da vidi džip. Držao je zastavicu za prolaz i znam da nije razgovarao telefonom s mašinovođom, kako se pronela priča - rekao nam je železničar koji je juče dežurao na karauli kraj rampe.

Žurili su da osvoje Midžor!Jovan Ursulović živeo je u selu Zlot kod Bora, odakle je veče pre tragedije krenuo u Bor kod prijatelja Mileta Đorđevića i Nenada Cvetkovića. Prespavao je kod jednog od njih, a onda su sva trojica krenula na Staru planinu da bi učestvovali u tradicionalnoj akciji Uspon na Midžor. Usput su pokupili i Srboljuba Popovića, koji je slobodno vreme provodio vežbajući na spravama u parku u centru grada, kao i ispred prodavnice „Keti“. Rođaci Ursulovića kažu da je on jedva čekao da krene na planinarenje, kojim je počeo aktivno da se bavi pre godinu dana. Navodno je ceo dan pre polaska bio užurban i nestrpljiv da krene. Njegov prijatelj Mile Đorđević bio je penzioner i sve vreme provodio je u prirodi.

Mašinovođa uhapšenU TOKU PROVERA LISTINGAMašinovođa Kitić imao je pisanu naredbu da se pri dolasku na Vražogrnačku ramu obavezno zaustavi.- Za ovaj prelaz „Železnica“ je procenila da nije potpuno bezbedan, iako ima branike, pa je 2013. mašinovođama izdata pisana naredba o obaveznom zaustavljanju pred ovom rampom, što u ovom slučaju motorovođa nije učinio. Zbog toga je uhapšen - izjavio je za Kurir načelnik zaječarske policije Goran Tomić, i dodao da je u toku provera listinga Kitićevih telefonskih razgovora.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track