Najnovije vesti

Espreso.rs

Adria media

ŠOKANTNO OTKRIĆE: NASA pronašla dokaz za postojanje MARSOVACA (VIDEO)
Foto: Printscreen Dailymotion/Videomotion

isplivale tajne crvene planete

ŠOKANTNO OTKRIĆE: NASA pronašla dokaz za postojanje MARSOVACA (VIDEO)

Planeta

Kjuriositi rover agencije NASA pronašao je organsku materiju na Marsu. Reč je o otkriću koje bi moglo da dokaže da je na Marsu već postojao život. Molekuli nagoveštavaju intrigantnu mogućnost da je Mars daleko življi nego što smo to do sada mislili.

Iako otkriće ne rasvetljuje da li je Mars nekada bio dom vanzemaljcima, ovo otkriće može da bude dokaz drevnog života.

Dva istraživanja otkrivaju nove detalje o tome da metan postoji na Crvenoj planeti, što bi moglo da nam pomogne da shvatimo bogatu geologiju našeg "velikog" komšije.

Jedan tim je načinio značajan napredak u našim pokušajima da shvatimo drevnu organsku materiju na Marsu. Ona bi mogla da nam pomogne da shvatimo da li je svet nekada bio naseljen, kao i šta mu se dogodilo u milijardama godina posle toga.

Naučnici su odavno zbunjeni zbog otkrića značajnih količina metana na Marsu. Na Zemlji većinu metana proizvode biološki izvori, što proizvodi nadu da je i na Crvenoj planeti postojao život.

Novi podaci ukazuju na to da se metan nalazi ispod površine planete. Sezonske promene dovode do toga da metan izlazi i na površinu.

Drugi objavljeni rad pokazuje da su organski molekuli pronađeni u drevnoj steni na Marsu.

Rover Kjuriositi je uzeo nove uzorke i zagrejao ih tako da mogu da se analiziraju molekuli koji su pušteni.

Podaci pokazuju da postoji određena materija koja je slična materiji iz organski bogatih stena na Zemlji.

Kurir.rs/Independent

Foto: Printscreen Dailymotion/Videomotion

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.

Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).

Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).

Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.