Najnovije vesti

Espreso.rs

Adria media

PRAVO IZ SVEMIRA: Naučnici u meteoritu našli nešto što prvi put vide!

poput dijamanta

PRAVO IZ SVEMIRA: Naučnici u meteoritu našli nešto što prvi put vide!

Planeta

Rezultati analize meteorita otkrivenog u Rusiji 2016. godine pokazali su, kako tvrde naučnici, da sadrži misteriozni novi mineral koji je jednako tvrd kao dijamant.

Najava otkrića objavljena su na 81. godišnjem sastanku Meteoritičkog društva 2018. godine održanog prošle nedelje u Moskvi. Istraživači sa Federalnog univerziteta Ural, Državnog univerziteta Novosibirsk i Geološkog instituta u Sibirskoj ispostavi Ruske akademije nauka otkrili su da je u meteoru pronađenom u južnom Sibiru, nova supstanca, nastala u svemiru.

Teško je proceniti vrednost misteroznog minerala, ali istraživači su dobili čast davanja imena kada su utvrdili da na zemlji niked reanije takav nije viđen.

Količina nove supstance “uakitit” bila je toliko mala da su morali da koriste elektronsku difrakciju kako bi dobili podatke o njegovoj kirstalnoj strukturi. To im je pomoglo da odrede da se mineral stvorio u meteoru u svemiru pri temperaturama većim od 1.000 stepeni Celzijusa.

Kurir.rs / Dnevno.hr

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.

Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).

Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).

Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.