Slušaj vest

Korisnik francuskog telekomunikacionog operatera (SFR), obavešten je putem chatbota da će morati da čeka 46,56 miliona minuta, što je ekvivalentno vremenu od 88,5 godina, kako bi dobio odgovore od korisničke podrške nakon velikog prekida koji je pogodio mrežu.

Iako je SFR obnovio svoje usluge istog dana, taj odgovor izazvao je humoristički odgovor korisnice, preneo je Le figaro.

shutterstock-openai-4.jpg
Foto: Shutterstock

Korisnica, identifikovana kao Eliz, pokušala je da kontaktira SFR putem sistema za razmenu poruka, jer nije mogla da se poveže sa savetnikom preko telefona.

Umesto uobičajenog vremena čekanja, automatski sistem ju je obavestio da je vreme čekanja tačno 46,56 miliona minuta, što je izazvalo ironičan odgovor korisnice: "Biće to dugo", prenosi Informer.

Chatbot nije prepoznao humor i odgovorio je sa: "Dobro sam, hvala". Kasnije je usledilo još nekoliko ironičnih razmena između korisnice i sistema, dok je korisnica odgovarala emotikonima.

Mreža je obnovljena posle 12 sati.

Video: ChatGPT odbija da napiše ime David Mayer

ChatGPT odbija da napiše ime David Mayer Izvor: TikTok / dylan.page