Slušaj vest

Nakon godina spekulacija, studio i izdavač su potvrdili da franšiza ulazi u novu fazu, oslanjajući se istovremeno na bogato nasleđe serijala i savremene narativne i tehničke standarde. Posebnu pažnju fanova privukla je informacija da Lara Kroft dobija glas iskusne glumice Anđeline Džoli, što se tumači kao jasan signal da će priča imati veću težinu i emocionalnu dubinu nego ranije.

U prethodnim igrama, Lara je prolazila kroz transformaciju od mlade arheološkinje do prekaljene avanturistkinje, a novi naslovi, prema najavama, nastavljaju taj razvoj. Očekuje se zreliji ton, snažniji fokus na karakter, unutrašnje dileme i posledice odluka koje donosi u svetu ispunjenom drevnim tajnama i opasnostima.

shutterstock-tomb-raider.jpg
Foto: Shutterstock

Uvode se velike novine

Autori igara najavljuju povratak klasičnih elemenata koji su Tomb Raider učinili legendarnim: istraživanje zaboravljenih civilizacija, kompleksne grobnice, zagonetke koje zahtevaju strpljenje i logiku, kao i dinamične akcione sekvence. Međutim, ono što posebno raduje dugogodišnje fanove jeste obećanje da se franšiza neće oslanjati samo na proverenu formulu.

Novi gameplay mehanizmi, unapređena fizika, otvorenije lokacije i veća sloboda pristupa izazovima trebalo bi da pruže osećaj dubljeg uranjanja u svet igre.

lara-kroft.jpg
Foto: Profimedia

Povratak Lare Kroft u velikom stilu

Tehnološki napredak igra ključnu ulogu u ovom povratku. Zahvaljujući savremenim grafičkim engine-ima, okruženja su detaljnija nego ikada ranije počevši od podzemnih hramova prekrivenih korenjem i vlagom, do drevnih gradova izgubljenih u pesku ili džungli. Svetlo, senke i zvukovi imaju narativnu funkciju, stvarajući atmosferu napetosti i otkrivanja, po čemu je Tomb Raider oduvek bio prepoznatljiv.

Za industriju video-igara, ova najava ima širi značaj. Tomb Raider nije samo još jedan serijal, već simbol jedne epohe i dokaz da dugovečne franšize mogu opstati ako se pametno razvijaju, dok povratak Lare Kroft u velikom stilu pokazuje da postoji snažna publika željna priča koje kombinuju avanturu, mitologiju i savremeni dizajn igara.

profimedia0174048596.jpg
Foto: Profimedia

Igrica se prilagođava novoj publici

Dok fanovi analiziraju prve detalje i nagađaju o pravcu u kojem će se serijal kretati, jedno je jasno: nova poglavlja Tomb Raidera ne pokušavaju samo da ožive prošlu slavu, već da je nadograde i prilagode savremenoj publici.

Ako obećanja budu ispunjena, Lara Kroft bi mogla još jednom da potvrdi svoj status jedne od najvažnijih figura u istoriji video-igara, vodeći igrače u novu generaciju arheoloških misterija i digitalnih avantura.

Anđelina Džoli u crnoj haljini Alberta Fereti na crvenom tepihu Filmskog festivala u Rimu
Anđelina Džoli u crnoj haljini Alberta Fereti na crvenom tepihu Filmskog festivala u Rimu Foto: Insidefoto / ddp USA / Profimedia

Igrica već naišla na kritike

U prvim reakcijama koje dolaze iz gejmerskog sveta, već sada su prisutne kritike. S jedne strane, prisutan je snažan entuzijazam zbog povratka Lare Kroft i činjenice da se franšiza ponovo aktivno razvija. Fanovi pozdravljaju ideju bogatije priče, ozbiljnijeg narativnog pristupa i modernijih gameplay mehanika, uz nadu da će novi naslovi spojiti klasični Tomb Raider duh sa savremenim dizajnom.

S druge strane, pojavljuju se kritike, ali one usmerene više na očekivanja nego na samu igru. Deo publike izražava zabrinutost da bi serijal mogao previše da se udalji od klasične formule istraživanja i zagonetki ili da bi narativ mogao da nadvlada samu igru. Takođe, pojedini fanovi čekaju da vide konkretan gameplay pre nego što donesu sud, jer su prethodni naslovi u industriji pokazali da najave ponekad mogu biti ambicioznije od konačnog proizvoda.

Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

WHATSAPP TRIK KOJI MALO KO ZNA