Slušaj vest

Streaming servisi ulažu milijarde u svoju budućnost, no istraživanja pokazuju da im ona možda i nije osigurana. Razlog? Generacija Z jednostavno više ne želi ono što im oni nude. Prema novom izveštaju konsultantske kuće Deloitte, mladi sve više biraju društvene mreže i livestreamove, a ne filmove i serije na streaming platformama poput Netflixa i Disney+.

profimedia-0973646241.jpg
Šta zanima generaciju Z? Foto: Anastasia Pelikh / Alamy / Profimedia


Deloitteovo istraživanje otkriva da gotovo polovina pripadnika Gen Z (47%) najviše gleda kratke videe i livestreamove na društvenim mrežama. U poređenju s tim, samo 24% njih bira serije, a tek 11% filmove.

Ni milenijalci nisu imuni na ovaj trend, ali razlika je manja: 33% milenijalaca preferira društvene mreže i livestreamove, 27% još uvek najradije gleda serije, dok svega 18% bira filmove. Ova generacijska promena navika ozbiljno dovodi u pitanje poslovni model na kojem se temelji streaming industrija.

Netflix
Foto: Shutterstock

Algoritmi su out, a influenseri su in
Još jedna zanimljivost iz istraživanja: kada već nešto i pogledaju na Netflixu ili Disneyju, Gen Z to često radi jer su to videli kod influensera, a ne zato što im je to streaming platforma preporučila.

(Kurir.rs/Index.hr)