Slušaj vest

Google je predstavio novu funkciju pod nazivom Manage Subscriptions, koja menja način na koji upravljamo mejling listama i neželjenim porukama. Ova opcija omogućava korisnicima da na jednom mestu vide sve pretplate i mejlove koje primaju, pa čak i one na koje nisu ni dali saglasnost. Najaktivniji pošiljaoci pojavljuju se odmah na vrhu, što daje korisnicima jasan pregled ko im najviše puni inbox.

Ova promena dolazi kao odgovor na sve veću frustraciju korisnika zbog ogromnog broja neželjenih mejlova. Umesto da mukotrpno tražite opciju za odjavu u dnu svakog mejla, sada je dovoljno jedan klik da pošaljete zahtev za odjavu ili čak blokirate tvrdokorne spamere, čime se u velikoj meri oslobađa prostor i vreme.

shutterstock-2512105447.jpg
Foto: Shutterstock

Kako funkcioniše nova opcija?

Nakon što kliknete na pošiljaoca sa liste, Gmail prikazuje pregled svih poruka koje ste od njega primili, zajedno sa opcijom za jednostavnu odjavu. Ukoliko taj pošiljalac ne podržava automatsko odjavljivanje, Gmail vam nudi mogućnost blokiranja, što efektivno zaustavlja pristizanje neželjenih mejlova sa te adrese.

Ova funkcija je pametno dizajnirana da maksimalno pojednostavi proces upravljanja mejlovima i smanji vreme koje provodite čisteći inbox. Na taj način se Gmail još više pozicionira kao jedan od najpouzdanijih i najinteligentnijih alata za elektronsku komunikaciju.

shutterstock_gmail (2).jpg
Foto: Shutterstock

Funkcija prvo stiže na web, pa na mobilne uređaje

Trenutno je opcija Manage Subscriptions dostupna korisnicima Gmail-a na web verziji, a očekuje se da će uskoro biti implementirana i u Android i iOS aplikacijama. Google obećava da će svi korisnici širom sveta dobiti pristup ovoj funkciji u narednim nedeljama.

Ovaj raspored lansiranja omogućava Google-u da precizno prati kako korisnici reaguju i prilagodi funkcionalnosti pre masovne distribucije. Korisnici mobilnih uređaja takođe će uskoro moći da uživaju u lakšem i efikasnijem upravljanju inboxom bez obzira gde se nalaze.

shutterstock_gmail (3).jpg
Google, Gmail Foto: Shutterstock

Ironija koja je sve nasmejala

Dok je Google zvanično najavio novu opciju za upravljanje pretplatama, u isto vreme je pozvao korisnike da se prijave na njihovu sopstvenu mejling listu. Ova simpatična ironija nije prošla nezapaženo, ali je istovremeno pokazala koliko je Google svestan koliko je važna kontrola nad inboxom.

Dobra vest je što sa novom funkcijom svako može brzo i lako da otkači i Google ukoliko mu njihovi mejlovi nisu potrebni, čime se jača korisnička sloboda i kontrola.

shutterstock_spam (3).jpg
Foto: Shutterstock

Inbox Zero nikada nije bio bliži realnosti

Koncept Inbox Zero - inbox bez nepročitanih poruka - možda nije u modi kao ranije, ali i dalje ostaje ideal kojem težimo. Nova funkcija Manage Subscriptions pruža moćan alat da se izborite sa digitalnim haosom i smanjite stres od svakodnevnog bombardovanja porukama.

Sa ovim dodatkom, lakše je identifikovati ko vam zapravo šalje najviše mejlova i da li je ta komunikacija potrebna. Time se štedi vreme, povećava produktivnost i smanjuje nervoza, što je zlata vredno u današnjem ubrzanom svetu.

Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.