REPERI SU GLUMILI, GLUMCI SU REŽIRALI, PUBLIKA SE ZABAVLJALA! Osvrt na SERIJE koje smo PREMIJERNO gledali u 2022. godini

TV EKRAN

Godina kojoj samo što nismo ugledali leđa ostaviće nam razne uspomene za pamćenje, ali i bogat serijski sadržaj, koji će od zaborava zasigurno čuvati i brojne buduće reprize. Nema sumnje da je svaka od premijerno prikazanih serija ostavila svoj trag, pa naš mali presek svega što smo gledali ne znači da izdvajamo najbolje, već serije koje su nekim detaljem na sebe skrenule posebnu pažnju.

Čudne ljubavi

Sam početak 2022. na Superstar kanalu doneo je premijeru mini-serije "Čudne ljubavi". Ova romantična komedija je kroz niz urnebesnih situacija preplitala ljubavne dogodovštine likova različitih generacija povezanih rodbinsko-emotivnim vezama. Glavnog junaka tumači Nikola Kojo, koji je i reditelj serije.

Ne samo da je još jednom potvrdio koliko je i komedija njegov teren već su i brojne pohvale kolega koje je birao da igraju u "Čudnim ljubavima" bile dokaz da i kao reditelj gotovo nema greške. Za ovo ostvarenje nagrađen je "Srcem Sarajeva" za najbolju režiju i scenario komedije, zajedno sa Bobanom Jevtićem.

Đorđe Stojković, Radio Mileva

Kojo je godinu nastavio u komičnom ritmu, pa je i u trećoj sezoni "Radio Mileve", pored maestralne Olge Odanović i brojnih drugih sjajnih glumaca, svoj lik Dače razradio po ukusu publike. Inače, ovaj nastavak popularne komedije gledaoce je posebno oduševio nadrealnim detaljima u scenariju, za koji se pobrinuo odličan tim pisaca sa Željkom Hubačem na čelu.

Jesen na RTS donela je i premijeru tinejdž serije "U klinču", koja je donela novi glumački susret pred kamerom Branke Katić i Nikole Koja, i to nakon 30 godina otkako su igrali u filmu "Mi nismo anđeli", ali i otkrila da mladi reper Mihajlo Veruović Vojaž i te kako ima dara za glumu. Tinejdžerima je bila namenjena i misterija "Blok 27" kreatora Ivana Kneževića, koja je, iako su je izneli naturščici, dobila vredna priznanja.

Sonja Kolačarić

Dokaz da druga sezona može da nadmaši prvu, i to uspešnu, svakako je serija "Močvara". Snažan stvaralački dvojac Oleg Novković i Milena Marković dali su šansu glumcima koje ranije nismo imali priliku da gledamo u sličnim situacijama.

Cela podela po ocenama publike bila je besprekorno tačna, a ovenčana pohvalama izdvojila se Sonja Kolačarić u ulozi misteriozne doktorke Marije Ivković Gačević i dokazala kako prava uloga glumca sačeka onda kada je za to najbolji trenutak. Inspektor Nikola Krsmanović, kog tumači Goran Bogdan, bio je zapažen i u drugim ostvarenjima, poput "Područje bez signala" i "Ćutanje".

Gorica Popović

Glumci su inače dobijali mnoge pohvale i priznanja, ali ne samo za svoj primarni posao. Tako je Nebojša Cile Ilić autor sitkoma "Zbornica", a takođe i jedan od glavnih likova serije "Mama i tata se igraju rata", čija druga sezona obeležava kraj godine, a koju je kao reditelj i glavni glumac izneo Gordan Kičić. Glumac Andrej Šepetkovski pokazao je da nije samo dobar pisac za pozorište već je i svoj scenario adaptirao za seriju "Šetnja s lavom".

Serija Zlatni dečko

Sve nam češće naši glumci i naše produkcije osvetlaju obraz i van granica zemlje, pa je tako vest o prikazivanju "Zlatnog dečka" na Amazon prajmu, a potom i o sjajnim reakcijama gledalaca bila divna za sam kraj godine.

(Kurir.rs / Jasmina Antonijević Milošević)

01:07

Svetozar Cvetković gost je ove nedelje u emisiji Sceniranje kod Vanje Camović.