Dugoiščekivana druga sezona HBO serije "Kuća zmaja" premijerno je stigla pred publiku proteklog vikenda. Radnja koja se odigrava 200 godina pre dešavanja u kultnoj seriji "Igra prestola" i vek nakon što je kuća Targarijen osvojila svih sedam kraljevstava Vesterosa već je osvojila je srca publike, međutim, prvi kadrovi nove sezone otvorili su mnoga pitanja.

HBO

Ima li pobednika?

U ratu između dva klana, crnog i zelenog, u dinastiji nema pobednika, a najmanje carstva kojima se svaki kandidat iz tabora nada da će vladati. I dok se prva sezona praktično isključivo fokusirala na kuću Targarijen, druga sezona predstaviće likove u Vinterfelu - dom kuće Stark i druge ljude koji žive pod okriljem ozloglašene kuće zmaja.

HBO

Rejnirin zahtev za nasledstvom je osporen, delom zbog mizoginije, a u finalu prošle sezone, pretrpela je prvi veliki gubitak, što je rezultiralo otvaranjem prostora za epski obračun. Međutim, sasvim je sigurno da nove epizode neće dati konačni odgovor na pitanje ko će sesti na gvozdeni presto, budući da će serija imati i treću sezonu, što je otvorilo mesta za polemike među kritičarima. Nakon prvih kadrova društvene mreže su se usijale i dok publika uživa u povratku omiljenih likova, mišljenje kritičara koji su imali priliku da pogledaju četiri od osam epizoda nove sezone su podeljena.

HBO

Najviše zamerki upućeno je na račun priče, za koju se smatra da je previše razvodnjena, ali i glumačke ekipe, koja je neubedljiva.

- "Kuća zmaja" je, uprkos novcu koje je navodno HBO potrošio na seriju, ozbiljnija, ali ne toliko uzbudljiva priča, što se preslikava na drugu sezonu. Osim Iv Best, koja tumači moćnu Rejnis, i Juen Mičela u liku Ejmonda, niko se u glumačkoj ekipi značajno ne izdvaja. Kada se zmajevi pojave, izgledaju, a i zvuče prilično ukroćeno - navodi se na sajtu Njujork tajmsa.

HBO

Sa druge strane, pojedini kritičari tvrde da nove epizode donose ono što je nedostajalo prethodnicima, a naročito "Igri prestola", od razvoja ključnih odnosa do konačnog sukoba zmajeva oko obećane zemlje.

- "Kuća zmaja" je uzdignuta, izoštrena i proširena, a sve to u službi radnje serije koja je sada mračna u figurativnom smislu kao što je već bila - navode kritičari na sajtu Varajeti.

Treći deo u pripremi

Glumačku ekipu koja se vraća u drugoj sezoni čine Met Smit, Olivija Kuk, Ema Darsi, Iv Best, Stiv Tusan, Fabijan Frenkel, Juen Mičel, Tom Glin-Karni, Sonoja Mizuno i Ris Ajfans. Kokreatori i izvršni producenti su Džordž R. R. Martin (autor romana "Vatra i krv", na osnovu kog je nastala serija "Kuća zmaja", ali i serija "Igra prestola") i Rajan Kondal.

HBO

U planu je i treći nastavak. Prva sezona serije "Kuća zmajeva", kao i sve sezone serije "Igra prestola" dostupne su odmah na Maks striming platformi. Nova epizoda serije biće dostupna svakog ponedeljka u Srbiji.

kurir televizija BIKOVIĆ JE IZBAČEN IZ SERIJE IZ OVA DVA RAZLOGA! Glumac iz Njujorka: Čudi me da je uopšte i dobio ulogu u takvom projektu!