Megan Markl pre nekoliko dana ponovo se pojavila na društvenim mrežama pa iznenadila obožavatelje novim projektom koji će uskoro lansirati u prodaju.
Reč je o Instagram stranici pod nazivom American Riviera Orchard, na kojoj je trenutno objavljeno devet fotografija koje zajedno čine logotip brenda, u kom je navedeno ime grada gde je Megan izgradila novi život sa suprugom Harijem i njihovom decom.
Iako je potvrđeno da je vlasnica Instagram profila upravo bivša vojvotkinja od Saseksa, na internetu se nije stvorila prevelika euforija oko nje, a mnogi su joj zamerili i to što se poslužila bivšom kraljevskom titulom koju je napustila preselivši se u Ameriku.
Njen novi profil trenutno prati 500 hiljada korisnika, što je znatan pad u odnosu na uspeh koji je postigla na bivšem profilu 2018. godine, kada je za samo pet sati uspela da obori rekord Instagrama s milion pratilaca.
Njeni hejteri ne prestaju da dele šale na račun Megan i njenog poslovnog neuspeha, a mnogima smeta što se vratila u fokus javnosti u trenutku dok niko ne zna šta se događa s princezom Kejt Midlton.
"Nije mogla da padne niže. Umesto da vrati titulu kraljevske porodice o kojoj je širila laži, koristi je da bi promovisala svoj privatni biznis. Nema sumnje da je švorc i luđa nego ikad pre", glasio je jedan od komentara na društvenoj mreži X.
Još uvek nije poznato šta će nuditi novi brend, a prema stranim izveštajima, Megan će se fokusirati na kućne potrepštine poput posuđa, stolnjaka i raznih džemova i namaza.
Detalji na veb stranici su oskudni kao i na Instagram profilu, a posetiocima se nudi mogućnost prijave elektronske pošte kako bi prvi bili u toku s najnovijim informacijama.
(Kurir.rs/ L. S)
Bonus video: